لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه‌های لیزر روز دنیا است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد؛ در این مطلب می‌خواهیم بگوییم لیزر تیتانیوم چیست و بهترین مراکز خرید این دستگاه کجاست؟ اینکه آیا لیزر تیتانیوم خوبه؟ و اینکه چه مزایا و معایبی دارد، همگی در این مطلب بررسی شده است؛ با ما همراه باشید تا به معرفی لیزر تیتانیوم بپردازیم.

لیزر تیتانیوم چیست (معرفی 5 ویژگی مهم و مزیت های آن)

لیزر تیتانیوم چیست؟

تکنولوژی‌های جدید تقربیا هر روز به بازار می‌آیند تا کیفیت زندگی ما را بهبود ببخشند، در حوزه پزشکی زیبایی نیز تجهیزات پزشکی جدید به میدان می‌آیند و لیزر تیتانیوم هم از آن دسته تجهیزات بروز دنیا است که قصد معرفی آن را داریم.

این لیزر تقریبا جزو بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد به حساب می‌آید که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است.

قابلیت مهم در معرفی لیزر تیتانیوم (Titanium) این است که از هر سه طول موج یعنی الکساندرایت، دایود و ان‌دی‌یاگ پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل می‌تواند موهای زائد برای انواع پوست و مو را از بین ببرد.

به همین دلیل گزینه مطلوب بسیاری از کلینیک‌داران، این دستگاه است، چون با یک دستگاه می‌توانند خدمات مختلفی ارائه دهند که این خدمات در افزایش فروش و سود آن‌ها اثر مستقیم دارد.

معرفی امکانات و کاربردهای لیزر تیتانیوم

سایت مدیکال تک که یکی از فروشندگان لیزر تیتانیوم در ایران است می‌نویسد:

یکی از امکانات خوب لیزر تیتانیوم امکان نصب همزمان 2 هندپیس است، به این ترتیب دو متخصص به صورت همزمان می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. هر هندپیس می‌تواند با توانی معادل 2 هزار وات کار کند.

به جز این می‌توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد که عبارتند از:

  • مناسب طیف پوست‌های تیره تا روشن
  • مناسب موهای نازک و ضخیم (موی پشت لب تا موهای ضخیم مثل ناحیه شکم)
  • کمترین سوزش و درد ناشی از کار با لیزر تیتانیوم
  • استفاده همزمان از چهار طول موج
  • افزایش شفافیت پوستی
  • دارای فیلتر تصفیه آب
  • استفاده مداوم (24 ساعته)
  • اثربخشی عالی در از بین بردن موهای زائد

معرفی لیزر تیتانیوم

معرفی مزیت‌های لیزر تیتانیوم چیست (علت پرفروش بودن)

از نظر بسیاری از افراد و البته صاحبان کلینیک‌ها لیزر تیتانیوم خوبه و این خوب بودن دلایلی دارد که در برخی از دستگاه‌های مشابه نیست؛ این موارد عبارتند از:

1- ایمنی بالا و خطر کم

از جمله موارد مهمی که کاربران همواره درباره آن سوال می‌کنند، میزان عوارض و خطرات دستگاه‌های لیزر است. طبیعتا هیچ دستگاهی بی‌عارضه نیست. با این حال ما باید در معرفی لیزر تیتانیوم به این موضوع اشاره کنیم که شما با یکی از بی‌عارضه‌ترین تجهیزات روبرو هستید که ایمنی بسیار بالایی دارد.

لیزر تیتانیوم به هیچ عنوان به پوست شما صدمه نمی‌زند و دلیل آن هم درمان تدریجی و بهبود تدریجی است.

2- دائمی بودن نتایج و اثربخشی عالی

خیلی از افراد گلایه می‌کنند که بعد از انجام لیزر موهای زائد، باز هم در قسمت‌هایی از مواضع مورد درمان، شاهد رشد موهای زائد هستند؛ اما در دستگاه تیتانیوم اینگونه نیست و شما بعد از اتمام جلسات مطمئن هستید که دیگر هیچ موی زائدی در قسمت‌هایی که لیزر انجام شده رشد نخواهد کرد.

در واقع این یکی از ویژگی‌های جذاب لیزر تیتانیوم است که باعث شده طرفداران بسیاری در ایران پیدا کند. نکته مهم اینجا است که به دلیل اینکه پوست و موی ایرانی‌ها تیره‌تر از کشورهای اروپایی است، هر لیزری روی آن‌ها جواب نمی‌دهد و لیزر تیتانیوم از جمله دستگاه‌هایی است که روی پوست و موی هموطنان ما، اثرگذاری 100% درصدی دارد.

3- سیستم خنک کننده cooling پیشرفته

یکی دیگر از مزیت‌های لیزر تیتانیوم سیستم خنک کننده یا کولینگ آن است. این دستگاه از سیستم کولینگ ICE PLUS بهره می‌برد که یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های خنک کننده برای تجهیزات لیزر زیبایی است.

به این ترتیب هم درد و سوزش ناشی از انجام لیزر کاهش می‌یابد و کاربر تجربه خوبی از انجام لیزر موهای زائد خواهد داشت و هم خطراتی مثل سوختگی پوست را کاهش می‌دهد.

گفتنی است لیزرها با ایجاد گرمای زیاد در فولیکول مو، آن‌ها را از بین می‌برند، برای همین داشتن یک سیستم خنک کننده می‌تواند از ایجاد دردها و سوزش ناشی از گرما جلوگیری کند.

4- مجهز بودن به لیزر بار ماکروچنل

نکته دیگری که باید در معرفی لیزر تیتانیوم به آن اشاره کنیم، مجهز بودن این دستگاه به لیزر بار ماکروچنل است.

علاوه بر کیفیت بسیار بالای این لیزر بار، قیمت آن هم کمتر است، بنابراین صرفه اقتصادی بیشتری دارد؛ از طرفی مجرای آب طراحی شده روی این لیزربار بزرگتر است که باعث می‌شود، خنک کنندگی بهتر انجام شود.

5- اپلیکاتور و قطر تابش مناسب لیزر تیتانیوم

در نهایت باید به این مزیت هم اشاره کنیم که Applicator این دستگاه بزرگ بوده و قطر تابش آن نیز چهار سانتی متر است. این بدان معنا است که شما کل فرآیند لیزر را با سرعت بیشتری پشت سر خواهید گذاشت.

این مزیت هم برای افرادی که قصد حذف لیزر موهای زائد را دارند مناسب است و هم برای صاحبان کلینیک‌های زیبایی؛ چرا؟

  1. از طرفی کاربران علاقه دارند تا جلسه لیزر در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود [چراکه به هر حال فرآیند انجام لیزر همراه با کمی درد و سوزش است]
  2. و از طرفی صاحبان کلینیک‌های پوست و مو علاقه دارند تا مشتریان بیشتری در طول روز داشته باشند تا حاشیه سود بیشتری کسب کنند.

آیا لیزر تیتانیوم خوبه؟

آیا لیزر تیتانیوم خوبه؟ (پاسخ به یک سوال متداول)

در خیلی از انجمن‌های گفتگو، شبکه‌های اجتماعی و غیره، بسیاری از افراد یک سوال کلی مطرح می‌کنند که آیا لیزر تیتانیوم خوبه یا نه؟ برای اثبات خوب یا بد بودن هر دستگاهی نیازمند بررسی مزایا و معایب آن هستیم.

ما در بالا گفتیم که مزایای لیزر تیتانیوم چیست با این حال باز هم برای اطمینان خاطر شما چند نکته به آن اضافه می‌کنیم:

  • لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه‌های پیشرفته و بروز دنیا است و از فناوری‌های سال 2022 بهره می‌برد.
  • لیزر Titanium تمام طول موج‌ها را پشتیبانی می‌کند، بنابراین یک دستگاه چند بعدی است که برای انواع طیف پوست و مو مناسب است؛ این طول موج‌ها عبارتند از: طول موج الکس با قدرت 755 نانومتر، طول موج دایود با قدرت 810 نانومتر و طول موج ان‌دی‌یاگ با قدرت 1064 نانومتر.
  • انجام لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم با اثرگذاری بالا و نتایج سریع همراه است.
  • این دستگاه یکی از ایمن‌ترین دستگاه‌های موجود در کشور است.

همه این موارد باعث شده که قبول کنیم لیزر تیتانیوم دستگاه خوبی است، علاوه بر این فیدبک‌های مثبت کاربران، تقاضای بالا برای خرید لیزر تیتانیوم و همچنین موجود بودن قطعات آن، از موارد دیگری است که اثبات می‌کند این دستگاه در لیست خوب‌ها قرار می‌گیرد.

پاسخ به چند سوال پرتکرار درباره لیزر تیتانیوم

در ادامه معرفی لیزر تیتانیوم قصد داریم به چند سوال پرتکرار شما درباره این دستگاه پاسخ دهیم:

سوال: آیا لیزر تیتانیوم برای همه مناسب است؟

جواب: بله، چون این دستگاه از انواع طول موج لیزر پشتیبانی می‌کند.

سوال: آیا نتایج لیزر تیتانیوم دائمی است؟

جواب: این مورد با توجه به نوع پوست و موی شما متفاوت است؛ اما تجربه کار با این دستگاه بسیار مثبت بوده و از جمله دستگاه‌ها با بیشترین اثرگذاری است.

سوال: آیا کار با لیزر تیتانیوم دردناک است؟

جواب: بالاخره ما انسان هستیم و حواس ما درد را درک می‌کند، لیزر هم با تولید گرما، احساس سوزش ایجاد می‌کند با این حال به دلیل سیستم کولینگ بسیار قوی، کمترین میزان درد و سوزش را احساس می‌کند. گفتنی است تجربه درد نیز در بین افراد مختلف یکسان نیست.

سوال: چه مدت بعد از انجام لیزر با تیتانیوم می‌توان به کارهای روزمره ادامه داد؟

جواب: بلافاصله بعد از اتمام جلسه شما می‌توانید کارهای خود را انجام دهید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

سوال: آیا لیزر تیتانیوم عوارضی هم دارد؟

جواب: عوارض معمول مثل التهاب که برای همه دستگاه‌ها هست، ممکن است وجود داشته باشد.

سوال: آیا لیزر تیتانیوم برای پوست‌های تیره و موهای ضخیم مناسب است؟

جواب: بله، باز هم به همان دلیل پشتیبانی از 3 طول موجی که در بالا نام بردیم، اثرگذاری روی این طیف پوست و مو نیز مثبت است.

سوال: مشخصات فنی این دستگاه چیست؟

جواب: برای مشاهده جدول مشخصات کامل فنی لیزر تیتانیوم روی لینکی که در بالا قرار دادیم کلیک کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

ما در این مقاله به صورت کامل توضیح دادیم که لیزر تیتانیوم چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، در ابتدای مقاله گفتیم که به شما خواهیم گفت این دستگاه را از کجا بخرید، در ایران شرکت‌های مختلفی هستند که این دستگاه را می‌فروشند، اما توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی خرید کنید که 2 ویژگی داشته باشند:

  1. خدمات پس از فروش داده و تضمین تامین قطعات بدهند
  2. توانایی و تخصص تعمیر لیزر را داشته باشند.

یکی از شرکت‌هایی که سال‌ها در این زمینه فعال بوده و علاوه بر فروش این تجهیزات، مجموعه‌ای از مهندسان الکترونیک را نیز برای تعمیرات این تجهیزات در اختیار دارند، شرکت بزرگ مدیکال تک است که شما با خیال راحت می‌توانید تجهیزات لیزر زیبایی را از آن خرید کنید.

تلفن‌های تماس برای ارتباط با مدیکال تک:

مهندس نوید حکمت: ۰۹۱۲۰۳۶۵۶۵۱ و ۰۹۱۲۵۴۹۳۷۵۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha