در این مقاله به بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد ( دایود، الکساندرایت، کیوسوئیچ) اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد ( دایود، الکساندرایت، کیوسوئیچ)

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه های سریع و دائمی برای از بین بردن موهای زائد هستند. بنابراین خرید تجهیزات لیزر و ارائه خدمات رفع موهای زائد بسیار متداول و متداول شده است. بنابراین خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و انتخاب نوع دستگاه به دغدغه پزشکان و صاحبان کلینیک های زیبایی تبدیل می شود. اما چگونه می توان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را پیدا کرد؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی برای لیزر موهای زائد بدن اختراع شده است و تعداد خرید دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم بسیار بالا می باشد، پس با ما همراه باشید تا با انواع آن ها و همچنین مشخصات، مزایا و معایب آن ها آشنا شوید.

بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه های پیشرفته رفع موهای زائد است که از سه طول موج الکساندریت، دیود و اندیاگ استفاده می کند. هر کدام از این طول موج ها برای انواع پوست مناسب هستند، به عنوان مثال الکساندرایت در از بین بردن موهای بسیار ظریف مانند ناحیه پشت لب موثر است و از طرف دیگر طول موج آندیاگ می تواند موهای ضخیم شکم را از بین ببرد. طول موج های دیود نیز برای از بین بردن موهای طبیعی بدن، مانند موهای روی پاها و بازوها طراحی شده اند.

دستگاه های لیزر تیتانیوم برای همه رنگ پوست ها مناسب هستند و مشکل خاصی در این زمینه ندارند. این دستگاه با بهره مندی از سه طول موج قدرتمند می تواند ملانین پوست را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین برای انواع پوست های سفید، تیره، سبز، برنزه مناسب است. استفاده از لیزر تیتانیوم برای از بین بردن موهای زائد بدن یک روش مطمئن و مطمئن است که عوارض جانبی جدی ایجاد نمی کند. در واقع متخصصان پوست و مو این دستگاه مدرن را با شرایط پوست و موی افراد تطبیق می دهند؛ بنابراین همه می توانند بدون نگرانی از نتایج مثبت آن لذت ببرند.

دستگاه لیزر الکساندرایت

در حال حاضر دستگاه الکساندرایت یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان است. این دستگاه قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای از بین بردن موهای زائد را دارد. این دستگاه با هر نوع پوست و مو سازگار بوده و دارای نور می باشد. نور مرئی با طول موج 755 نانومتر می باشد همچنین دارای سیستم خنک کننده و خنک کننده بسیار قوی می باشد که می تواند در جلوگیری از سوختن پوست شما در طی فرآیند لیزر بسیار موثر باشد.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود موهای زائد را با طول موج 800 نانومتر از بین می‌برد که نسبت به دستگاه الکساندرایت، ملانین پوست کمتر جذب می‌شود اما عمق نفوذ بیشتری دارد. یکی از ویژگی های مهم دستگاه این است که با پوست سازگاری دارد، با ما ایرانی ها سازگاری زیادی دارد و دستگاه دارای تنظیماتی برای پوست تیره برای رفع موهای زائد می باشد. از دیگر عملکردهای دستگاه می توان به خنک سازی سطح پوست در حین لیزر درمانی اشاره کرد. برای خرید دستگاه لیزر دایود دست دوم با کاداطب در ارتباط باشید.

دستگاه لیزر ipl

این دستگاه برای موهای تیره و پوست روشن مناسب است. این دستگاه از لامپ فلاش زنون استفاده می کند که برای انواع پوست کاربردهای متفاوتی دارد. تکنسین دستگاه باید فیلتر مناسب پوست شما را انتخاب کند تا بهترین نتیجه را بگیرد. از این دستگاه می توان برای جوانسازی پوست و از بین بردن لک ها نیز استفاده کرد اما یکی از خطرناک ترین دستگاه های رفع موهای زائد است و می تواند بدون ایجاد سوختگی (در صورتی که متخصص لیزر شما مجرب باشد) از طریق گرما موهای زائد را از بین ببرد. در پایان این نکته نیز لازم به ذکر است که در صورت تمایل به استفاده از این روش باید کلینیک بسیار مطمئنی را انتخاب کنید زیرا در صورت استفاده نادرست از این دستگاه امکان سوختگی وجود دارد.

لیزر Nd:YAG

این دستگاه لیزر یکی از بهترین و موثرترین دستگاه ها برای افرادی با پوست تیره است.طول موج این لیزر نور مادون قرمز بیشتری دارد و ملانین پوست شما را نادیده می گیرد و فقط به دنبال فولیکول های موهای شما می گردد.از بین می برد، از بین می برد. این لیزر معمولاً برای از بین بردن تاتو، رنگدانه ها و لکه های پوستی استفاده می شود، اما می تواند به طور موثر موهای ناخواسته را نیز از بین ببرد. در این نوع لیزر ابتدا یک لوسیون حاوی کربن به پوست زده می شود که به داخل فولیکول های موی شما نفوذ می کند و سپس طول موج لیزر Nd:YAG جذب می شود و باعث ریزش مو می شود. البته ممکن است این دستگاه بیشتر از سایر دستگاه ها باعث ناراحتی پوستی بیمار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha