به مناسبت سالروز افتتاحیه کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی کلیه خدمات زیبایی شامل لیزر موهای زائد، بوتاکس، کربوکسی تراپی، تزریق ژل و فیلر، مزوتراپی فیشیال، لیفت و جوانسازی و زاویه سازی صورت و...از تاریخ 27 آبان به مدت محدود شامل تخفیف ویژه خواهد بود.

خبر خوب برای اهالی شرق تهران و پردیس

به مناسبت سالروز افتتاحیه کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی کلیه خدمات زیبایی شامل لیزر موهای زائد، بوتاکس، کربوکسی تراپی، تزریق ژل و فیلر، مزوتراپی فیشیال، لیفت و جوانسازی و زاویه سازی صورت و...

از تاریخ 27 آبان به مدت محدود شامل تخفیف ویژه خواهد بود.

جهت بهره مندی از این فرصت ویژه و رزرو نوبت می توان از طریق مراجعه به وب سایت کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی به آدرس drghahremanyclinic.ir و یا تماس با شماره 02176290009 اقدام نمود.

خبر خوب برای اهالی شرق تهران و پردیس

خدمات تخصصی قابل ارائه در کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی:

تزریق فیلر و ژل فرم دهی به لب ها

  • تزریق ژل یا فیلر و فرم دهی به لب ها
  • حذف و از بین بردن جای جوش
  • حذف و از بین بردن سیاهی زیر چشم
  • حذف و از بین بردن جای اخم
  • تزریق فیلر بینی و فرم دهی و اصلاح شکل هندسی بینی بدون عمل جراحی

خبر خوب برای اهالی شرق تهران و پردیس

تکنیک و تخصص و نحوه تزریق فیلر یکی از مهمترین نکاتی است که زیباجویان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

انجام امور تزریق فیلر و ژل در پردیس توسط متخصصین و پزشکان زبده کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی با بالاترین کیفیت و بیشترین اثرگذاری انجام می شود.

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت که اخیرا در بین زیبا جویان پر طرفدار شده، از طریق روش های مختلفی قابل انجام است از جمله تزریق چربی یا تزریق ژل که مجموعا بطور عام به آن تزریق فیلر نیز می گویند و از هر دو متریال بسته به نیاز زیباجو می توان استفاده کرد.

بطور مثال با تزریق فیلر بینی می توان زوایا و نامتوازن بودن برخی از قسمت های بینی را اصلاح کرده و به ظاهر بینی خود فرم و شکل هندسی بهتری داد.

در کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی خدمات تزریق فیلر بینی بصورت تخصصی توسط پزشک مجرب قابل انجام است.

لیزر موهای زائد

امکان انتخاب ۵ نوع از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی با هدف پوشش دهی تایپ های متفاوت پوستی تا مراجعین گرامی از هر آنچه انتظار دارند در این مجموعه بهره مند گردند.

بوتاکس

از بین بردن چین و چروک های پیشانی و صورت با بهره مندی از بهترین متریال تحت نظر پزشک مجرب بواسطه استفاده از مواد استاندارد و دارای مجوز با تزریق اصولی توسط پزشک کلینیک.

خبر خوب برای اهالی شرق تهران و پردیس

کربوکسی تراپی

رفع تیرگی و چروک های اطراف چشم ها و رفع آثار پوستی و جوانسازی، بهبود شل شدگی و افتادگی پوست، کاهش سلولیت و چربی های موضعی، درمان ترک های پوستی و برطرف کردن جای زخم.

پاک کردن تتو

از بین بردن خال کوبی و تاتو یا از بین بردن لک های پوستی با لیزر کیوسوئیچ .

تتو حاوی مواد مصنوعی است که در زیر پوست بدن تزریق شده و مراجعه کنندگانی که مایل به پاک کردن تتو باشند به آن ها لیزر کیوسوئیچ پیشنهاد می شود. لیزر کیوسوئیچ بهترین روش برای از بین بردن خال کوبی است.

مزوتراپی

یکی از بهترین روش های درمانی و زیبایی پوست است که معولا بصورت تزریق در قسمت های درم پوست انجام می شود. انجام کلیه خدمات مزوتراپی سر و صورت در کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی با بهترین و بالاترین کیفیت قابل انجام است.

جوانسازی پوست صورت

روش هایی همچون استفاده از لیزر استفاده از متریال های مختلف مثل مزوژل، پروفایلو که جزء بهترین متریال ها هستند و همچنین تزریق چربی بصورت نانوفت که برای جوانسازی بسیار موثر است.

همچنین استفاده از نخ های کلاژن ساز و جوانساز برای پوست صورت نیز می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

لیزر کیوسوئیچ و میکرونیدلینگ به همراه مزوهای مختلف که با تارگت های مختلف از روش های دیگری است که برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.

روش های فوق بسته به نوع پوست و صورت و شرایط هر زیبا جو طبق نظر پزشک مجرب پیشنهاد خواهد شد.

کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی در پردیس با سالها تجربه موفق در زمینه جوانسازی پوست صورت بواسطه بهره مندی از متخصصین زبده آماده خدمت رسانی به شما عزیران است.

فیشیال

با انجام فیشیال در کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی در شهر پردیس علاوه بر رفع مشکلات پوستی، پوست شما نرم و درخشان و شفاف شده و با انجام منظم آن می توان علائم پیری پوست را از بین برده و پوست را برای مدت زیادی از افتادگی و چین و چرک حفظ کرد.

خال برداری با دستگاه RF

برداشت ضایعات پوستی بسته به نوع ضایعه معمولا با دستگاه RF یا بصورت جراحی انجام می شود که وابسته به نظر و تشخیص پزشک متخصص است.

لاغری با دستگاه

این روش لاغری که با دستگاه مخصوص انجام می شود هیچگونه عوارضی برای بدن و بافت های آن نداشته و این دستگاه بافت های چربی زیر پوست را که معمولا به درمان مقاوم هستند هدف قرار می دهد.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از روش های نسبتا جدید در درمان های زیبایی برای سفت کردن و لیفت صورت و نواحی گردن است که نسبتا بدون درد و غیرتهاجمی است که می تواند جایگزین لیفت صورت شود.

هایفوتراپی در بهبود خطوط و چین چروک های ناحیه گردن و بالای سینه نیز کاربرد داشته و اثرات آن معمولا بصورت ثانویه بوده و به مرور زمان تغییرات آن نمایانتر خواهد شد.

لیفت صورت با نخ

به دلیل پرهزینه و تهاجمی بودن روش جراحی روش های جدیدتر و کم هزینه تری برای لیفت صورت ابداع شد که یکی از آن ها لیفت صورت با نخ است. این روش یک روش جوانساز است که بواسطه نخ های بخیه موقت یا جزبی برای لیفت یا بالا بردن پوست صورت از آن استفاده می شود که به درمان درمان افتادگی و شل شدگی پوست صورت می انجامد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha