دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی به منظور تکمیل چرخه نظارت بهداشت توسط وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

دستورالعمل خودکنترلی بهداشتی اماکن عمومی ابلاغ شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، به استناد اصل 138 قانون اساسی، بند دو ماده یک قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب خرداد 1367 و ماده 17 قانون نظام صنفی کشور و در راستای اجرای مواد 24، 25 و 41 آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و تبصره ذیل ماده(15) مصوبه شورای عالی اداری در خصوص حقوق شهروندی در نظام اداری، دستورالعمل خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی ابلاغ شد.

اصناف مندرج در آیین نامه مذکور، اتحادیه ها، اتاق های اصناف، سایر دستگاه های ذیربط، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند. این دستورالعمل مشتمل بر 6 فصل و 17 ماده و 9 تبصره است و جایگزین ضوابط اجرایی انجام خدمات ممیزی بهداشتی دفاتر خدمات سلامت ابلاغی خرداد1397 و دستورالعمل شرکت ها و موسسات مشاوره ای خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی بوده و از تاریخ ابلاغ، لازم الاجرا است.

برای دریافت این دستورالعمل اینجا کلیک کنید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha