دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 364259

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس اعلام کرد: یک قاتل به همراه همسرش که مردی ۳۱ ساله را آتش زده و به قتل رسانده بودند در شهرستان داراب دستگیر شدند. 

زوج جوان مردی را زنده زنده آتش زدند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ حمید افرامن روز یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: ۱۷ مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل همراه با سوزاندن جسد مقتول در یکی از محله‌های شهرستان داراب، بررسی و موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس داراب در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به همراه همسرش مقتول را به یکی از محله‌های این شهرستان انتقال و پس از بستن دست و پاهای وی، او را آتش زده و به قتل می‌رسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی داراب از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۵۰ روز قاتل ۲۹ ساله به همراه همسر ۲۳ سالهاش را شناسایی و آنان را در یکی از بخشهای این شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

افرامن با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha