رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از رایزنی با شورای عالی بیمه سلامت برای حل و فصل مشکل تعرفه‌ها خبر داد.

رایزنی مجلس با شورای عالی بیمه برای تعیین تعرفه‌ها

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ، حسینعلی شهریاری، در چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران و پنجمین کنگره بین المللی اینترونشنال درد که روز پنجشنبه در هتل هما برگزار شد، اظهار کرد: مقوله درد برای هیچکس به اندازه پزشکان جالب نیست؛ درد یکی از علائم حیاتی تلقی می‌شود زیرا اگر دردی نباشد بسیاری از بیماری‌ها مشخص نمی‌شود.

وی افزود: درد جز لاینفک انسان‌هاست که باید فکر عاجلی برای درمان آنان شود و لازم است برای تأمین تجهیزات مصرفی در تشخیص رشته درد تلاش شود تا بیماران و پزشکان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در مجلس و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه سلامت درباره تعرفه‌های درمان، رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

در ادامه این رویداد، محمد حسین دلشاد دبیر اجرایی پنجمین کنگره اینترنشنال درد اظهار داشت: در کنگره امسال آخرین دستاوردهای این رشته به بحث و گفت‌وگو گذاشته می‌شود، چراکه این رشته در کشور رو به پیشرفت است و اکنون حدود ۵ دانشگاه افراد فوق تخصص این رشته را آموزش می‌دهند.

این فلوشیپ تخصصی کنترل درد گفت: سعی داریم در کنار برگزاری این کنگره کارگاه آموزشی برای آشنایی افراد با آخرین روش‌های بلوک‌های عصبی به وسیله سونوگرافی برگزار کنیم.

پنجمین کنگره بین المللی اینترنشنال درد و چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه در سالن همایش‌های هتل هما برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha