رئیس کل سازمان نظام پرستاری در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، گفت: تمام توان و تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به نظام سلامت به‌کار خواهم گرفت.

پرستاران در دوران کرونا پای سلامت مردم ایستادند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمدتقی جهانپور افزود: شهیدان سندهای افتخار و ارمغان‌آورنده عزت، آزادی، استقلال در کشور و ملت هستند و خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی است، ما نیز باید با به‌کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرمان‌های شهدای گرانقدر و با وحدت و مدیریت جهادی برای تحقق اهداف و سرافرازی کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه حضور بر مزار شهدا و قدردانی از ایثار و فداکاری آنان محدود به زمان خاصی نیست، اظهار کرد: تجدید بیعت با شهدا ضمن آرامش‌بخشی به فرد، موجب یادآوری از جان‌گذشتگی‌های آنان و بستن عهدی دوباره با آنان برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی که جوانان کشور جان‌شان را برای بقای آن فدا کردند، می‌شود.

جهانپور، اقتدار، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آرمان‌های آن، نقش به سزایی داشته است، به همین خاطر مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تأمین رفاه و امنیت جامعه به‌کار گیرند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب گام برداریم، تصریح کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون به برکت انقلاب اسلامی، با افتخار پله‌های ترقی را طی می‌کند و یکی از کشورهای امن منطقه و جهان است.

جهانپور ادامه داد: کادر درمان به ویژه پرستاران، در دوره شیوع کرونا، در حالی که بسیاری حتی حاضر نبودند از مقابل مراکز درمانی عبور کنند، پای سلامت مردم ایستادند و تعدادی نیز در این مسیر شهید شدند و جان باختند.

وی، همچنین بر ضرورت تکریم و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت تأکید کرد و گفت: گرچه کمبودها و ناملایماتی در مسیر خدمت به مردم در عرصه سلامت وجود دارد، اما تا پای جان در راهی که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند، خواهیم ماند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری در پایان علت حضور خود در این مکان مقدس را، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و الگوگیری از رفتار و منش این بزرگواران دانست و خاطرنشان کرد: تمام توان و تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به نظام سلامت به‌کار خواهم گرفت و همچنین برای سایر اعضای شورای‌عالی و کارکنان حوزه سلامت، آرزومند توفیقات روزافزون در جهت خدمت به مردم هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha