شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 366972

عملیات اجرای پر کردن گود و رفع چالش فرو نشست خیابان کارگر که بازتاب وسیعی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت توسط عوامل شهرداری منطقه ۱۱ تهران آغاز شده است.

حمام قدیمی؛ دلیل فرونشست زمین در کارگر جنوبی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، شهرداری منطقه ۱۱ تهران شامگاه جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هم اکنون عملیات شبانه رفع چالش فرونشست خیابان کارگر در محدوده میدان قزوین توسط عوامل اجرایی عمرانی شهرداری شروع شده که عوامل آتش نشانی و شرکت‌های خدمات رسان به منظور پیشگیری از حادثه و کنترل شرایط نیز در محل حضور دارند.

از شهروندان تقاضا داریم به منظور پیشگیری از حادثه در محدوده اجرای عملیات از حضور و تجمع خودداری کنند و هم اکنون با کلیه امکانات نواحی چهار گانه سطح منطقه ۱۱ در حال پرکردن چاله ایجاد شده ناشی از فرونشست آسفالت هستند.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از پیدایش یک حمام عمومی قدیمی طی فرو نشست خیابان کارگر جنوبی شهر تهران خبر داد.

حامد یزدی‌مهر، در پی فرونشست زمین در خیابان کارگر جنوبی شهر تهران اظهار کرد: در ضلع شرقی میدان قزوین فرونشستی در خیابان کارگر جنوبی بر اثر نشتی آب اتفاق افتاده بود که به این فرونشست در دقایق اولیه رسیدگی و رفع مشکل شد.

وی گفت: طی بررسی‌ها و حفاری‌ها، عوامل شرکت آب و فاضلاب به یک حمام عمومی قدیمی برخورد کردند که از بافت‌های قدیمی در این مکان بوده است.

مدیرکل بحران استان تهران ادامه داد: عوامل مربوطه هم اینک در حال بررسی موضوع برای انجام ایمن‌سازی و آسفالت معبر برای ایجاد امکان تردد مردم هستند بطوریکه به آن بنای قدیمی آسیبی نرسد، تا سپس اقدامات لازم در قبال آن بنا نیز انجام شود.

در اطلاعیه شهرداری و همچنین اظهارات مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اشاره‌ای به واکنش میراث فرهنگی در خصوص این حمام قدیمی که مربوط به چه دوره تاریخی است، نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha