چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 367855

 پارچه لینن یکی از معروف ترین پارچه های دارای الیاف طبیعی است. این پارچه با جنس فوق العاده و بافت خاصی که دارد، در طراحی و دوخت لباس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. البته در ادامه این مطلب ما قصد داریم به پارچه لینن طرحدار بپردازیم.

با پارچه لینن طرحدار چه مانتوهایی بدوزیم

اگر بخواهیم در مورد پرفروش ترین پارچه های جهان صحبت کنیم، یقینا پارچه لینن یکی از این پارچه ها است. در واقع احتمالا این پارچه دوست داشتنی و پرکاربرد در صدر لیست پارچه های پرفروش دنیا قرار دارد. به طور کلی پارچه هایی که دارای الیاف طبیعی هستند، به شدت مورد استقبال افراد قرار می گیرند. الیاف طبیعی به کار رفته در این پارچه ها، ویژگی های منحصر به فردی به آن ها می دهد. به این ترتیب می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از حساسیت یا تعریق زیاد، در فصول گرم از پوشیدن آن ها لذت ببرید. پارچه لینن یکی از معروف ترین پارچه های دارای الیاف طبیعی است. این پارچه با جنس فوق العاده و بافت خاصی که دارد، در طراحی و دوخت لباس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. البته در ادامه این مطلب ما قصد داریم به پارچه لینن طرحدار بپردازیم.

پارچه لینن معمولا به سادگی معروف است. هر موقع نام این پارچه به میان می آید، افراد معمولا مدل های ساده و تک رنگ آن را به یاد می آورند. رنگ بژ این پارچه نیز جزو رنگ های پرطرفدار و پرکاربرد آن به حساب می آید. اما در ادامه این مطلب ما قصد داریم به مدل های طرحدار این پارچه دوست داشتنی بپردازیم. گاهی پارچه لینن نچرال برای دوخت بعضی از لباس ها زیادی ساده به نظر می رسد. در این مواقع به شما توصیه می کنیم از مدل های متنوع پارچه لینن طرحدار استفاده نمایید. این پارچه یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت مانتو و شومیزهای تابستانی است. در ادامه قصد داریم شما را با قیمت پارچه لینن راه راه نیز آشنا کنیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب با چند مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار نیز آشنا شوید. پس با ما همراه باشید تا بدانید پارچه لینن طرحدار چیست و چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت.

با پارچه لینن طرحدار بیشتر آشنا شوید

با پارچه لینن طرحدار چه مانتوهایی بدوزیم

کاملا واضع است که در زمینه پارچه لینن طرحدار از پارچه لینن ساده استفاده شده است. معمولا از رنگ سفید یا کرمی پارچه لینن ساده برای تولید مدل های طرحدار آن استفاده می شود. این پارچه از الیاف طبیعی پنبه تولید می شود. به این صورت که گل های پنبه به کارخانه های مربوطه برده می شود و پس از فرآیند پاکسازی و ریسیدن، تبدیل به الیاف بلندی می شود که از آن برای تولید پارچه لینن طرحدار استفاده می شود. این الیاف به شکل تار و پودی در کنار هم قرار می گیرند. در واقع پارچه لینن طرحدار ساده ترین نوع بافت را در میان انواع پارچه ها دارد. همین بافت ساده تار و پودی به بهترین شکل ممکن استحکام پارچه را حفظ می کند.

علاوه بر این، به آسانی جریان هوا را از خود عبور می دهد. به این ترتیب شما یکی از سبک ترین و خنک ترین پارچه های موجود در جهان را بر تن خواهید کرد. این پارچه کشسانی ندارد اما کاملا منعطف و فرم پذیر است. در نتیجه می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلف استفاده نمایید. یکی از بیشترین کاربردهای این پارچه امکان طراحی چندین مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار است. در ادامه مطلب شما با این مدل های فوق العاده بیشتر آشنا خواهید شد. اگر درباره قیمت پارچه لینن راه راه نیز کنجکاو هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

5 مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار

مانتو یکی از اصلی ترین آیتم های استایل خانم های ایرانی است. معمولا برای فصول گرم مانند بهار و تابستان، خانم ها به دنبال خنک ترین پارچه موجود در بازار هستند. به همین دلیل پارچه لینن طرحدار یک گزینه ایدئال و بی رقیب برای مانتوهای تابستانه محسوب می شود. شما می توانید با اندکی خلاقیت چندین مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار برای خود بدوزید. در ادامه ما قصد داریم به چند مدل ساده و کاربردی مانتو با این پارچه اشاره کنیم.

مانتو کوتاه با پارچه لینن طرحدار

از آنجایی که قرار است این مانتوها را در فصول گرم بپوشید، مدل های کوتاه آن طرفداران خاص خود را دارد. برای دوخت این مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار می توانید از مدل های جلو بسته یا دکمه دار استفاده کنید. مدل های دکمه دار این مانتو کاملا فرم شومیز دارند. شما می توانید آن را با شلوار جین یا شلوارهایی از جنس پارچه لینن بپوشید. این مانتوهای کاربردی بهترین گزینه برای استایل کژوال و روزمره شما است. اگر قصد رفتن به سفر را در تعطیلات تابستان دارید، این مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار می تواند استایلی راحت و زیبا برای شما بسازد.

مدل های جلو بسته آن را به خانم های پلاس سایزی که دارای اضافه وزن هستند توصیه می کنیم. این مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار را می توانید به صورت ست طراحی کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید. فراموش نکنید که می توانید برای طراحی این مانتو از پارچه لینن ساده نیز کمک بگیرید. یکی از بیشترین کاربردهای پارچه لینن طرحدار در طراحی مانتو، استفاده به عنوان خرجکار است.

مانتو کتی

مانتوهای کتی چند سالی هست که تبدیل به یک ترند محبوب شدند. پرکاربردترین پارچه برای دوخت این مدل مانتوها، پارچه کرپ است. اما اگر برای روزهای گرم بهار و تابستان به دنبال پارچه ای سبک برای دوخت مانتو هستید، به شما پارچه لینن طرحدار را توصیه می کنیم. با این پارچه سبک می توانید یک مانتو کتی جذاب برای خود طراحی نمایید. فراموش نکنید که پارچه لینن طرحدار یکی از تنفس پذیرترین پارچه های موجود در بازار است. به این ترتیب شما یک مانتو شیک و بسیار خنک دارید. البته در هر حالتی طرح های پارچه لینن طرحدار، فانتزی و کژوال محسوب می شوند. در نتیجه این مانتو با فرم کتی برای استفاده در استایل رسمی چندان مناسب نیست.

پارچه لینن طرحدار طرح های مختلفی دارد. اما از آنجایی که مدل های راه راه آن طرفداران بیشتری دارد، ممکن است قیمت آن در مقایسه با سایر طرح ها اندکی بیشتر باشد. اما بدون در نظر گرفتن قیمت پارچه لینن راه راه، باید بدانید این طرح ساده و دوست داشتنی باعث می شود شما اندکی کشیده تر به نظر برسید. در نتیجه اگر اضافه وزن دارید و به دنبال یک پارچه طرحدار مناسب هستید، به شما مدل راه راه پارچه لینن را توصیه می کنیم.

کفتان با پارچه لینن طرحدار

کفتان یک سبک مانتوی جدید است که از عباهای عربی در طراحی آن الهام گرفته شده است. این مانتوهای بلند، راسته و گشاد گزینه ای عالی برای روزهای گرم تابستان هستند. البته به طور معمول در مدل های عربی این مانتو از پارچه های کرپ یا حریر استفاده می شود. اما برای اینکه بتوانید در فصل تابستان بهره بیشتری از این مانتوی خنک و دوست داشتنی ببرید، طراحان این مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار را به بازار عرضه کردند. اگر به دنبال قیمت پارچه لینن راه راه هستید یا مایلید از این پارچه در طراحی یک مدل لباس ترند و جذاب استفاده نمایید، به شما کفتان را توصیه می کنیم. می توانید تمام این مانتو بلند و پوشیده را با پارچه لینن طرحدار بدوزید.

البته استفاده از طرح های جذاب این پارچه برای سر آستین یا وسط آن به عنوان خرجکار نیز کاملا رایج است. به این ترتیب که برای قسمت اصلی مانتو از پارچه لینن نچرال ساده استفاده کنید. کفتان را می توانید با انواع صندل و کیف های بزرگ ست کنید. به این ترتیب استایلی خنک و تابستانه خواهید داشت.

مانتو پیراهنی

با پارچه لینن طرحدار چه مانتوهایی بدوزیم

مد شدن مانتوهای پیراهنی در چند سال اخیر، غوغایی در طراحی مانتوهای تابستانه به پا کرده است. این مانتوها معمولا با دامن های طبقه طبقه و دکمه های بسیار ظریف طراحی می شوند. در نتیجه استایلی کاملا شیک و کلاسیک به شما می بخشند. شما می توانید این مدل مانتو را با پارچه لینن طرح دار برای خود طراحی نمایید. زیرا پارچه لینن ایستایی کافی برای دوخت دامن های چین دار و چند طبقه را دارد. مدل های جلو بسته این پیراهن در سال گذشته به شدت مورد توجه خانم ها قرار گرفت.

این مانتوی چین دار با طرح های خاص پارچه لینن برای استایل کژوال و روزمره شما کاملا مناسب است. علاوه بر این، با توجه به تنفس پذیری بالای این پارچه می تواند انتخابی بی رقیب برای تمام تابستان شما باشد. با توجه دوام فوق العاده بافت و رنگ این پارچه، نیاز نیست بابت شستشوی مداوم آن نگران باشید.

مانتوهای عروسکی دخترانه

انتخاب مدل مانتوی مناسب برای دختر خانم های جوان همواره می تواند دشوار باشد. شما باید یک مدل مانتوی ساده و راحت و در عین حال خاص و متفاوت انتخاب کنید. طبعا انتخاب پارچه مناسب برای دوخت چنین مدلی نیز دشوار خواهد بود. به همین دلیل ما به شما پارچه لینن طرحدار را توصیه می کنیم. برای طراحی این مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار شما می توانید از دامن های طبقه طبقه یا چین دار استفاده کنید. آستین های متفاوت و شیک مد روز را نیز نباید فراموش نکنید. ایستایی متوسط پارچه لینن طرح دار به شما کمک می کند بتوانید آستین های مختلفی با این پارچه طراحی نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha