سلامت نیوز: در زمان حال، پرستاران، وقت کافی ندارند کمک کافی را برای پرداختن به مشکل بیمار بکنند، بنابراین اینترنت می‌تواند راه به صرفه‌ای برای پر کردن این فاصله باشد.
   
به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام نیوز، مطالعات نشان می‌دهد که منابع مبتنی بر اینترنت، به پرستاران کمک می‌کند تا میزان چاقی را در جامعه امروز کاهش دهند.
میزان چاقی، در انگلیس به طور مداوم در حال افزایش می‌باشد و تهدید عمده‌ای برای سلامتی عمومی است.

ابتکارات زیادی برای کاهش تعداد افراد مبتلا به چاقی مفرط، انجام شده است، اما تحقیقات کمی درباره اینکه چگونه کامپیوتر و اینترنت می‌تواند به پرستاران در درمان افراد نیازمند به کاهش وزن، کمک کند، انجام شده است.

پروژه کاهش وزن آنلاین مثبت (POWeR ) که توسط دانشگاه سوت همپتون، انجام شده است، به ارزیابی تاثیر اینترنت برای کاهش وزن، پرداخته است.

محققان معتقدند چاقی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات سلامت عمومی، در دوران حاضر می‌باشد و اینترنت می‌تواند راه ایده‌الی را برای ارائه توصیه‌های تعاملی مبنی بر شرائط شخصی و پیشروی‌شان فراهم کند.

به گزارش سایت مدایندیا، با این روش، حمایت یک پرستار برای نظارت، تشویق کردن و توصیه کردن به بیماران در هنگام نیاز، فراهم می‌شود.
در زمان حال، پرستاران، وقت کافی ندارند کمک کافی را برای پرداختن به مشکل بیمار بکنند، بنابراین اینترنت می‌تواند راه به صرفه‌ای برای پر کردن این فاصله باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha