سلامت نیوز : وزیر راه و شهرسازی در پی تقاضای مدیرعامل کانون هموفیلی ایران مبنی بر حذف شرط تاهل و سن برای متقاضیان هموفیلی مسکن مهر با این تقاضا موافقت و مراتب را به وزارتخانه متبوع ابلاغ کرد.

به گزارش سلامت نیوز به قنل از مهر احمد قویدل مدیرعامل کانون هموفیلی ایران ، ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی و کارشناسان این وزارتخانه که با درک مشکلات بیماران فرآیند تحویل مسکن مهر را برای بیماران هموفیلی تسهیل نموده اند ابراز امیدواری کرد که در رابطه با بخشهای دیگر نامه به خصوص پیش بینی تسهیلات برای بیماران خاص در بسته پیشنهادی این وزارت خانه در رابطه با مسکن مهر برای سال 91 موافقت لازم پس از طی مراحل کارشناسی به عمل آید.

وی گفت: 200 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد مراحل پایانی ساخت و محوطه سازی را طی می نماید و بزودی با تک تک متقاضیان از طرف پیمانکار قرارداد جداگانه با تاریخ تحویل امضاء خواهد شد.

قویدل افزود: در برخی از استانهای کشور از جمله فارس و کرمان تعاونیهای مسکن هموفیلی تشکیل گردیده و در مواردی که تعداد متقاضیان کم بوده است متقاضیان هموفیلی به پروژه های تعاونیهای دیگر پیوسته اند.

وی گفت: طی دو ماهه گذشته سازمان بهزیستی و کمیته امداد مساعتهای خود را بر اساس ضوابط و مقررات مسکن مهر به بیماران هموفیلی عضو آغاز کرده اند. 42 نفر  از اعضای پروژه هشتگرد تعونی مسکن هموفیلی عضو سازمان بهزیستی و 4 نفر از آنان عضو کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

کانون هموفیلی ایران در نامه ای به وزیر مسکن با تکیه بر مشکلات متعدد بیماران از جمله نقش مهم مسکن که می تواند در تاهل این بیماران ایفا نماید این تقاضا را مطرح نموده بود که با آن موافقت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha