سلامت نیوز : رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: کادر مراکز اورژانسهای 115، مراکز دیالیز، مدیران پرستاران و نیروهای بالینی آنکال مراکز درمانی از مزایای قانون ارتقای بهره وری برخوردار می شوند.
به گزارش مهر، غضنفر میرزابیگی افزود: آخرین جلسه کمیته مشترک راهبردی وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری  برای پیگیری از اجرای قانون ارتقای بهره وری خدمات کارکنان بالینی برگزار شد و طی آن نحوه برخورداری از مزایای این قانون برای 4 گروه از افرادی که نحوه اجرای این قانون برای آنان ابهام وجود داشت و خیلی از مزایای این قانون منتفع نشده بودند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این 4 گروه عبارتند از نیروهای مراکز فوریتهای پزشکی یا همان اورژانس 115، کادر مراکز و بخشهای دیالیز، نیروهای آنکال و مدیران پرستاری مراکز درمانی که طبق قانون ارتقای بهره وری مشمول مزایای این قانون می شوند اما به علت شکل کار و ساعت کاری آنان نحوه برخورداری آنان از این مزایا ابهام داشت.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری افزود: با موافقت این کمیته کاری قرار شد که طی یک هفته تا 10روز آینده پس از کارشناسی دقیق موضوع مشکل این 4گروه با تغییراتی در دستورالعمل اجرایی قانون ارتقای بهره وری و ایجاد تبصره های جدید بدون اینکه به کار آنان لطمه ای وارد شود، حل شود و تا 10 روز آینده نحوه حل این مشکل اعلام می شود.

میرزابیگی ادامه داد: هدف از اجرای قانون ارتقای بهره وری این است که با بهبود شرایط کاری برای کادر بالینی همه مراکز درمانی کشور علاوه بر ایجاد انگیزه کاری با افزایش بهره وری خدمات و جلوگیری از خستگی کادر بالینی و خطای کاری شاهد افزایش رضایتمندی و ارتقای خدمت به مردم باشیم.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: در هر صورت تا یک هفته آینده با تصویب کمیته مشترک راهبردی وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری برای رفع مشکل برخورداری این 4 گروه شامل نیروهای اورژانسهای 115، مدیران پرستاری، کادر انکال و بخشهای دیالیز تصمیم گیری می شود تا این افراد نیز از مزایای این قانون بیشتر بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha