کپسول گیاهی ممورال تولید شرکت گل دارو برای درمان اضطراب یا افت حافظه موثر است.

تاثیر کپسول گیاهی ممورال برای درمان اضطراب یا افت حافظه


به گزارش سلامت نیوز هر عدد از این کپسول حاوی ۳۶۰ میلی گرم الئوگم رزین کندر و ۳۶ میلی گرم گرانول پودر ریشه زنجبیل می باشد که بر مبنای 10/4-8/4 میلی گرم اسانس تام و ۱۷۲-۱۴۰ میلی گرم گم و موسیلاژ استاندارد شده است.

مهار کننده های کولین استراز، به عنوان درمان استاندارد برای آلزایمر مرحله خفیف تا متوسط شناخته شده اند.

ممورال یک داروی گیاهی حاوی کندر و زنجبیل می باشد که برای تقویت حافظه استفاده می شود. بوزولیک اسید به عنوان ماده موثره کندر سبب تقویت حافظه می شود. التهاب، یکی از عوامل پاتوژنز آلزایمر می باشد. بوزولیک اسید موجود در کندر با مهار 5- لیپواکسیژناز سبب مهار لکوترینها می شود. از طرفی با مهار آنزیم استیل کولین استراز سبب افزایش استیل کولین می شود.

این کپسول در بسته های ۳۰عددی توزیع میشود.

تاثیر کپسول گیاهی ممورال برای درمان اضطراب یا افت حافظه


مهسا عباسی نیا داروساز گفت : موارد تجویز این کپسول برای درمان اختلالات و علائم ناشی از محدودیت گردش خون مغزی مانند کم شدن حافظه یا اختلالات ادراکی، آلزایمر و درد پشت بوده، هم چنین علاوه بر خواص ضد روماتیسمی و ضد التهابی، روند پیشرفت بیماری ام.اس را با کندی مواجه می سازد.

وی گفت : اسانس های موجود در کندر، دارای اثر شل کنندگی بر روی عضلات عروق، به ویژه عروق مـغـزی بوده و با رفع اسپاسم و تنگی عروق، سبب خون رسانی بهتر به سلـول ها می شوند .

عباسی نیا با اشاره به تاثیر مثبت کندر در ازدیاد حافظه و رفع فراموشی، اظهار کرد: کاربرد این داروی گیاهی در درمان برخی بیماری های التهابی، از جمله ارتریت روماتوئید، واکنـش های آلرژی، آسم برونشــیال مزمن و ام.اس موثر می باشد .

وی اضافه کرد: صمغ کندر نیز دارای آثار ضد اسپاسم و آرام بخش بوده و در بثورات جلدی دارای آثار ترمیم کنندگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha