سلامت نیوز : معاون درمان وزارت بهداشت از اعلام تعرفه‌های تشخیصی - درمانی 92 تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: برای تعرفه‌های سال آینده نیز تاکیدمان آن است که تعرفه‌های بخش هتلینگ نسبت به سایر اجزا از رشد بیشتری برخوردار باشد.

دکتر سیدحسن امامی رضوی در گفت‌وگو با (ایسنا)، از برآورد هزینه‌های تمام شده خدمات تشخیصی – درمانی خبر داد و گفت: اکنون هزینه تمام شده خدمات مشخص است. این هزینه تمام شده عددی بین تعرفه دولتی و خصوصی را شامل می‌شود.

وی به فاصله میان تعرفه‌های دولتی و خصوصی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: تعرفه حق ویزیت و همچنین هتلینگ در بخش خصوصی حدود 2.5 برابر تعرفه دولتی است. حق الزحمه پزشک (K جراحی) نیز در بخش خصوصی حدود 5 برابر بخش دولتی است.

امامی رضوی با اشاره به افزایش هزینه‌ها در بخش هتلینگ، گفت: برای تعرفه‌های سال 92 نیز تاکیدمان آن است که تعرفه‌های بخش هتلینگ نسبت به سایر اجزا از رشد بیشتری برخوردار باشد؛ چرا که هزینه‌ها بیشتر در این بخش افزایش یافته است.

وی همچنین تاکید کرد: در هزینه تمام شده خدمات تشخیصی – درمانی لازم است که فاصله هزینه خدمات در بخش خصوصی و دولتی کم شود.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان با اشاره به اقدامات کارشناسی انجام شده در جهت تعیین تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال 92 گفت: تا حدود دو هفته آینده جلسه شورای عالی بیمه برای تعیین و اعلام تعرفه‌ها تشکیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha