سلامت نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در زمینه رعایت آئین‌نامه‌های اجرایی، شاخص‌های اجرایی و فنی و جذب اعتبارات استانی و ستادی حائز رتبه هفتم کشور شد.

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مطابق آخرین بررسی‌ها و مطالعات کشوری، جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی، رعایت ضوابط و آئین‌نامه‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی، شاخص‌های اجرایی و فنی و جذب اعتبارات استانی و ستادی از 10 جمعیت برتر کشور معرفی شد.

وی این موفقیت را در نتیجه تلاش همکاران حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان عنوان و تصریح کرد: البته با کسب این رتبه، تلاش‌ها گسترده‌تر می‌شود تا ضمن ارتقای رتبه، امکانات و پروژه‌های عمرانی مورد نیاز مردم نیز در راستای خدمات‌رسانی بیش‌تر به آنان ارائه شود.

زینالپور عامل اصلی این گزینش را موفقیت در نحوه اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی سال گذشته جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد و افزود: از میان چندین پروژه‌ عمرانی شاخص این جمعیت در سال گذشته می‌توان به پروژه ساختمان اداری ماکو، مرکز آموزش‌های منطقه‌ای خوی، مرکز اداری و امدادی میاندوآب و افتتاح درمانگاه‌های شبانه‌روزی در سلماس و میاندوآب اشاره کرد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی همچنین از تداوم این اجرای پروژه‌های عمرانی در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: به طور مثال در سال‌جاری پایگاه امداد کوهستانی در منطقه سیلوانا افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده که علاوه بر آن، پروژه اجرایی ساختمان امدادی درمانی جمعیت هلال احمر استان است که هم اکنون در دست اجرا بوده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

وی همچنین از بهره‌برداری از نخستین پایگاه امداد هوایی در ارومیه همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه که از سال 88 در ارومیه آغاز شده بود، سرانجام با هزینه 25 میلیارد ریال آماده افتتاح است که در اواخر هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

زینالپور خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه، آذربایجان غربی به یکی از مهم‌ترین امکانات پاسخگویی به سوانح مجهز شده و می‌تواند نسبت به گذشته خدمات مطلوب‌تری را در امدادرسانی به سانحه‌دیدگان در حوادث و سوانح بزرگ ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha