سلامت نیوز : رئیس كمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت:‌ كیفیت آب شرب تهران در تمامی مناطق توسط آزمایشگاه‌های معتبر بررسی می‌شود و بزودی نتایج آن به صورت علمی و مستند اعلام می‌شود.

"رحمت الله حافظی" در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینكه وجود املاح در آب شرب ارتباطی با بیماری كلیوی ندارد، تصریح كرد: این مساله مستند علمی نیست اما نظرات كارشناسی را در این زمینه بررسی می‌كنیم.

وی با بیان اینكه به دلیل اهمیت آب شرب كمیسیون سلامت شورای شهر تهران به مساله آب شرب شهر تهران ورود جدی خواهد داشت، تاكید كرد: آب مناطق شهر تهران توسط آزمایشگاه‌های معتبر بررسی خواهد شد و نتیجه آن به زودی برای مردم شهر تهران اعلام می‌شود.

رئیس كمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینكه در دو ماه آینده با درخواستی از یك آزمایشگاه به بررسی آب شرب و كیفیت آن در تمامی مناطق ورود می‌كنیم، گفت: زمان اعلام نتایج مشخص نیست اما با توجه به اهمیت مساله قطعا این كار در اولین زمان ممكن انجام خواهد گرفت.

حافظی افزود:‌ اگر به هر دلیلی آب شرب شهر تهران مشكلی داشته باشد با مداخلات لازم نسبت به رفع آن اقدام می‌كنیم اما از آنجا كه فعلا اطلاعات مستندی در دست نیست نمی‌توان به صورت قاطع نسبت به آب شرب نظر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha