زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی با توجه به تعطیلات پیش آمده تا 6 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل ازمهر، باتوجه به تعطیلات پیش آمده در برخی استانهای کشور به دلیل بدی آب و هوا، مهلت ثبت نام و انجام امور مربوط به آن در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی حداکثر تا پایان وقت اداری 6 بهمن ماه و مهلت ارسال فرمهای اولیه تا 9 بهمن ماه جاری تمدید شد.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این اطلاعیه تأکید کرد: آزمون و پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی پزشکی بالینی (فلوشیپ) از سوی وزارت بهداشت در 23 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

دانشگاههای علوم پزشکی که دارای مجوز آموزش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) هستند، می توانند نسبت به شروع دوره از اول مهر ماه سال 87 اقدام کنند.

آزمون دوره های تکمیلی تخصصی از سوی دانشگاههای علوم پزشکی دارای مجوز به صورت نیمه متمرکز و بر اساس میزان ظرفیت مورد تأیید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار می شود. دانشگاههای برگزارکننده آزمون موظف هستند شیوه آزمون پذیرش فلوشیپ را به صورت کتبی و شفاهی پیش از آزمون و در هنگام ثبت نام به اطلاع داوطلبان برسانند.

پذیرش نهایی قبول شدگان آزمون پذیرش فلوشیپ از طریق معدل گیری آزمون کتبی (100 سوال) و آزمون شفاهی (به صورت آسکی) به ضریب 2 به 1 با رعایت کلیه مقررات انجام می پذیرد.

هر داوطلب تنها می تواند در یک رشته و در یک دانشگاه ثبت نام کند و در صورت انجام ثبت نام در بیش از یک رشته محل نام متقاضی به طور کلی حذف و هیچگونه حقی نسبت به شرکت در آزمون مربوطه را نخواهد داشت. همچنین پس از ثبت نام و انتخاب رشته نیز تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha