اینفوگرافیک

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۷ آبان

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۲۷ آبان) از مرز ۵۵ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۳۳۲ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۱ میلیون و ۵۳۸ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • موضوعات حوزه سلامت و درمان که باید جدی بگیریم

    اینفوگرافیک/ نکات مهم استفاده از ماسک در روزهای بارانی

    یکی از نکات مهم و مورد توجه در روزهای بارانی با وجود شیوع بیماری کرونا، تعویض ماسک‌های خیس شده در باران است، در اینفوگرافیک با نکات استفاده از ماسک در روزهایی برفی و بارانی آشنا می‌شوید.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۴ آبان

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۲۴ آبان) از مرز ۵۳ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۳۰۹ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۱ میلیون و ۶۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چگونه فشار خون را به شکل دقیق اندازه‌گیری کنیم؟

    سازمان بهداشت جهانی اخیرا تولیدات رسانه‌ای مختلفی تولید و منتشر کرده که در آنها به نکات ساده اما مهمی برای اندازه‌گیری صحیح فشار خون اشاره شده است.

  • اینفوگرافیک / چند باور اشتباه درباره کاهش وزن

    از بین بردن چربی‌های اضافه بدن برای اغلب افراد سخت است. باورهای بسیاری در مورد کاهش وزن وجود دارد که آگاهی از صحت آنها برای رسیدن به نتیجه مطلوب، حائز اهمیت است و گاه فرد دچار اشتباهاتی می‌شود که ممکن است فرآیند کاهش وزن را با مشکل مواجه کند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۸ آبان

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۱۸ آبان) از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز به یک میلیون و ۲۵۷ هزار نفر نزدیک شد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۰ میلیون و ۱۸۲ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چگونه اطلاعات و اخبار غلط کرونا را تشخیص دهیم؟

    با تداوم شیوع ویروس کرونا، در کنار اخبار موثق، بازار شایعات و اطلاعات غلط هم داغ است. سازمان بهداشت جهانی درباره چگونگی تشخیص اخبار درست و صحیح درباره کووید-۱۹ به مواردی اشاره کرده است که هرچند ساده به نظر می‌رسند، اما با پیروی از آنها می‌توان از صحت خبر اطمینان بیشتری حاصل کرد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۵ آبان

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۱۵ آبان) از مرز ۴۸ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز به یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر نزدیک شد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۹ میلیون و ۸۰۱ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۲ آبان

    عداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۱۲ آبان) از مرز ۴۶ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز به یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر نزدیک شد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر شنبه (۱۰ آبان ۹۹) ‌۶۱۲ هزار و ۷۷۲ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۳۴ هزار و ۸۶۴ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۴۸۱ هزار و ۹۳۰ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱ تا ۱۰ آبان) به طور متوسط در هر ساعت ۲۸۱ نفر در ایران مبتلا و حدود ۱۵ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۱۸۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / چند خوراکی‌ پاییزی برای تقویت سیستم ایمنی

    با سرد شدن هوا، توجه به مواد غذایی مفید و سالم نه‌تنها باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود، بلکه بدن را در مقابله با بیماری‌ها کمک می‌کند؛ بویژه در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا، اهمیت تقویت ایمنی بدن را بیشتر کرده است.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۶ آبان

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۶ آبان) از مرز ۴۳ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز به یک میلیون و ۱۶۴ هزار نفر نزدیک شد. در حال حاضر آمریکا با بیش از هشت میلیون و ۹۶۲ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳ آبان

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۳ آبان) از مرز ۴۲ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز به یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر نزدیک شد. در حال حاضر آمریکا با بیش از هشت میلیون و ۷۴۶ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک/10 عادت سالم برای بهبود کیفیت زندگی

    برای این‌که کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید نیازی نیست کارهای خاص و بزرگی انجام دهید؛ در واقع این کار بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید و تنها نیاز به ایجاد و یا تغییر چند عادت کوچک دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳۰ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۳۰ مهر) از مرز ۴۱ میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز از یک میلیون و ۱۲۹ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از هشت میلیون و ۵۲۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۲۸ شهریور تا ۲۸ مهر

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر دوشنبه (۲۸ مهر ۹۹) ۵۳۴ هزار و ۶۳۱ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۴۳۱ هزار و ۳۶۰ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۹ تا ۲۸ مهر) به طور متوسط در هر ساعت ۱۸۰ نفر در ایران مبتلا و حدود ۱۱ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۱۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند. در این اینفوگرافیک روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از ۲۸ شهریور تا ۲۸ مهر) را مشاهده می‌کنید.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۷ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۲۷ مهر) به مرز ۴۰ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از هشت میلیون و ۳۴۲ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۴ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۲۴ مهر) از مرز ۳۸ میلیون و ۷۴۶ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز به مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نزدیک شده است. در حال حاضر آمریکا با بیش از هشت میلیون و ۱۵۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چگونه همیشه تندرست و قبراق بمانیم؟

    برای اینکه همیشه بتوانیم همیشه در زندگی‌مان تندرست و قبراق بمانیم، لازم نیست کارهای عجیب و دور از دسترسی انجام دهیم، بلکه با ورزش‌های ساده اما مستمر نیز می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. اما ورزش کردن مداوم، چگونه باید به درستی انجام شود تا موثر باشد؟ «The Guardian» در گزارش خود به موارد متعددی اشاره کرده که می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۲۲ شهریور تا ۲۲ مهر

    :طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر سه‌شنبه (۲۲ مهر ۹۹) ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۹ هزار و ۷۰ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۴۱۱ هزار و ۸۴۰ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۳ تا ۲۲ مهر) به طور متوسط در هر ساعت ۱۶۸ نفر در ایران مبتلا و حدود ۱۰ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۱۰۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۱ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۲۱ مهر) از مرز ۳۷ میلیون و ۷۴۹ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از یک میلیون نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از هفت میلیون و ۹۹۱ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / تفاوت‌های کرونا، آنفلوآنزا و سرماخوردگی

    با آغاز تدریجی فصل سرما و امکان ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا و همچنین شیوع انواع ویروس‌های تنفسی در فصول سرد سال، نگرانی‌های موجود در ارتباط با همزمانی با پاندمی کرونا بیشتر شده و ضرورت شناسایی نوع ویروس و بیماری در ابتدای بروز علائم را برای افراد بیشتر می‌کند.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۱۶ شهریور تا ۱۶ مهر

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر چهارشنبه (۱۶ مهر ۹۹) ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۳۹۷ هزار و ۱۰۹ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۷ تا ۱۶ مهر) به طور متوسط در هر ساعت ۱۵۶ نفر در ایران مبتلا و حدود ۹ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۹۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۵ مهر

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۵ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۱۵ مهر) از مرز ۳۵ میلیون و ۷۰۲ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از یک میلیون نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از هفت میلیون و ۶۷۹ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / بهبودیافتگان کرونا چه مواد غذایی مصرف کنند؟

    با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ مراقبت‌های پس از بهبودی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این مسیر، نمی‌توان نقش رژیم غذایی پس از بهبودی از هر عفونتی را نادیده گرفت.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۲ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۱۲ مهر) از مرز ۳۴ میلیون و ۸۳۱ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از یک میلیون نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از هفت میلیون و ۵۴۹ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۹ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۹ مهر) از مرز ۳۳ میلیون و ۸۴۴ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از یک میلیون نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از هفت میلیون و ۴۰۶ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • ۴۰ ساله‌ها این مواد غذایی را حتما بخورند

    افراد در ۴۰ سالگی و پس از آن باید برخی موادغذایی را برای سلامت بدن خود استفاده کنند.

  • اینفوگرافیک / مکمل‌های مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن

    اینفوگرافیک / مکمل‌های مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن

    سیستم ایمنی، از بدن در برابر عوامل بیماری‌زا مانند ویروس‌ها، سموم و باکتری‌ها محافظت می‌کند. بنابراین سلامت سیستم ایمنی، عامل مهمی برای مقابله با عفونت‌ها و بیماری‌ها است و برخی مکمل‌ها و ویتامین‌ها به تقویت این سیستم کمک می‌کنند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۶ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۶ مهر) از مرز ۳۳ میلیون و ۵۸ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۹۹۸ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از هفت میلیون و ۲۸۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.