سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دولت دكتر روحانی سلامت محور است و به بهداشت و سلامت مردم توجه ویژه ای دارد، گفت: بزرگترین مرکز انستیتو کانسر در سازمان تامین اجتماعی احداث می شود.
به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی، دكتر سیدتقی نوربخش در اولین سمینار ملی ساركوم(تومور سرطانی كه در استخوان ها رشد می كند) كه در بیمارستان میلاد برگزار شد، اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی اولین وبزرگترین انستیتو كانسررا در یزد افتتاح خواهد كرد.
وی با بیان این كه در ساخت مركز انستیتو كانسر تامین اجتماعی از چند كشور خارجی نیز استفاده شده است، خاطر نشان كرد: عملیات طراحی این مركز پایان یافته و ساخت آن آغاز شده است و در 3 سال آینده به بهره برداری می رسد.
دكتر نوربخش اظهار داشت: به نظر می رسد كشور ما در این زمینه هنوز به پیشرفت مورد نظر دست نیافته است به همین دلیل سازمان تامین اجتماعی به دنبال بهره برداری از بزرگترین مركز انستیتو كانسر است.
در ادامه این سمینار، دكتر محمود رضا فیاض مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: این بیمارستان اولین مركز سازمان تامین اجتماعی است كه مركز آموزش و تحقیقات زانو و طب ورزشی را راه اندازی كرده است.
وی اظهار امیدواری كرد كه با برگزاری سمینار ساركوم شاهد پیشگیری و درمان بیماران در این بخش باشیم.
گفتنی است اولین سمینار ملی ساركوم 29 لغایت 30 بهمن ماه سال جاری در بیمارستان میلاد برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha