دکتر ایرج حریرچی که به مشهد مقدس سفر کرده بود، ضمن بازدید از موکب های مسیر پیاده روی زائران ثامن الحجج، با حضور در برنامه سفرنامه صبا در مشهد به تشریح اقدامات وزارت بهداشت برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی زائرین امام رضا(ع) پرداخت.

سلامت نیوز: قائم مقام وزیر بهداشت، برنامه های این وزارتخانه برای پوشش مراسم شهادت ثامن الحجج در مشهد مقدس را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ایرج حریرچی که به مشهد مقدس سفر کرده بود، ضمن بازدید از موکب های مسیر پیاده روی زائران ثامن الحجج، با حضور در برنامه سفرنامه صبا در مشهد به تشریح اقدامات وزارت بهداشت برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی زائرین امام رضا(ع) پرداخت.


وی از خدمت رسانی ۱۰ پایگاه بهداشتی درمانی در مشهد به زائرین خبر داد و گفت: ۵ پایگاه توسط پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۵ پایگاه نیز توسط سپاه برای پوشش امدادی سالروز شهادت امام رضا (ع) ارائه خدمت خواهند کرد.


حریرچی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در این پایگاه ها در سه سطح صورت می گیرد، ادامه داد: در سطح اولیه خدمات بازتوانی، در سطح دوم ویزیت پزشکان عمومی و در سطح سوم نیز بیمارستان ها به افراد، خدمات درمانی ارایه می دهند.


معاون کل وزارت بهداشت، در خصوص سطح سوم ارائه خدمات افزود: ۳۲ بیمارستان در مشهد و ۲۲ بیمارستان نیز در سطح استان رضوی به مردم خدمت رسانی می کنند.


وی همچنین از حضور بیش از ۱۸۰ آمبولانس اورژانس در مسیر پیاده روی زائران ثامن الحجج خبر داد و گفت: هزار نفر تکنسین اورژانس در این مسیر آماده ارائه خدمات درمانی هستند.


حریرچی در پایان  افزود: ۹۶ درمانگاه و ۷۶ پایگاه اورژانس جاده ای به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران تجهیز و تکمیل شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha