پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین تلاش‌ها برای پیداشدن بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هوایی یاسوج، از شناسایی نشدن 44 مسافر این حادثه خبرداد.

44 مسافر پرواز یاسوج هنوز شناسایی نشده‌اند

سلامت نیوز:معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین تلاش‌ها برای پیداشدن بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هوایی یاسوج، از شناسایی نشدن 44 مسافر این حادثه خبرداد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران،  بقایا و پیکرهای 21 مسافر سانحه هوایی یاسوج شناسایی و از این تعداد 18 جسد تحویل خانواده‌های آنان شده است.
وی با بیان اینکه 2 جسد توسط خانواده‌های آنان تحویل گرفته نشده است، اظهار داشت: هویت یک جسد دیگر هم در روزهای گذشته مشخص شد که بزودی تحویل خانواده آن می‌شود.


در بین بقایا و پیکرهایی شناسایی شده در سانحه هوایی یاسوج می‌توان از «سید ایلیا و سید طاها دانشی» نام برد که البته متأسفانه هنوز نام مادر این 2 برادر یعنی «خانم نرگس خوبانی» را مشاهده نکرده‌ایم.
وی‌گفت: اگرچه تلاش‌ها برای پیداشدن بقایا و پیکرهای مسافران سانحه‌هوایی یاسوج توسط نیروهای امدادی در جریان است اما متأسفانه در یک هفته گذشته، بقایا و پیکرهایی از این مسافران به پایین انتقال داده نشده است با این حال عملیات جست‌و‌جو متوقف نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha