رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه پرداخت مطالبات شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی آغاز شده است، گفت: قرار شده که 25 درصد از منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی برای پرداخت بدهی‌های شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی اختصاص یابد به همین دلیل این شرکت‌ها امیدوار باشند که به تدریج مطالبات‌شان پرداخت می شود.

تاکید لاریجانی برای پرداخت بدهی‌ شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی

سلامت نیوز:رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه پرداخت مطالبات شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی آغاز شده است، گفت: قرار شده که 25 درصد از منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی برای پرداخت بدهی‌های شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی اختصاص یابد به همین دلیل این شرکت‌ها امیدوار باشند که به تدریج مطالبات‌شان پرداخت می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حسینعلی شهریاری درباره اقدامات انجام شده برای پرداخت مطالبات شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی، گفت: بر اساس اطلاع ما در جلسات برگزار شده در کمیسیون بهداشت قرار شده که 25 درصد از منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی برای پرداخت بدهی‌های شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی اختصاص یابد که این کار در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد که مطالبات شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی به تدریج پرداخت شود چون منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی با این شرط به آنها داده می‌شود.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره نحوه تخصیص ارز به این شرکت‌ها، گفت: قرار است که ارز مورد نیاز شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی به آنها داده شود البته به این شرط که وزارت بهداشت تایید کند که آنها تجهیزات مورد را وارد می‌کنند.

وی در پایان از تاکیدات رییس مجلس برای پیگیری هر چه سریعتر پرداخت بدهی‌های شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی سخن گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha