پرنیا دختر بچه سه ساله که 27 مرداد ماه سال جاری در شنبه بازار خرمدشت کرج گم شده بود، با پیگیری‌های دادستانی به آغوش خانواده بازگشت.

پرنیا به آغوش خانواده بازگشت/جزئیات ماجرا از زبان دادستان

سلامت نیوز: پرنیا دختر بچه سه ساله که 27 مرداد ماه سال جاری در شنبه بازار خرمدشت کرج گم شده بود، با پیگیری‌های دادستانی به آغوش خانواده بازگشت.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب البرز در تشریح جزییات ماجرا اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی مبنی بر گم شدن دختربچه‌ای سه ساله در شنبه بازار، پرونده قضایی تشکیل و موضوع به پلیس آگاهی ارجاع شد که پس از تکمیل تحقیقات و دستگیری فردی در این زمینه، زوایای دیگری از پرونده روشن شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که این دختربچه، توسط زوجی جوان که صاحب فرزند نشده بودند و با همدستی فرد دیگری، در شنبه بازار و زمانی که از پدر و مادرش جدا شده بود، ربوده می‌شود.

وی افزود: زن و شوهر جوان در مدت سه ماه، از دختر بچه نگهداری می‌کردند تا اینکه با اقدامات قضایی و انتظامی، فردی که با این زوج همکاری کرده بود دستگیر شد.

دادستان البرز خاطرنشان کرد: این فرد پس از دستگیری، آدرس منزلی که پرنیا در آن نگهداری می‌شد را اعلام و با اقدامات صورت گرفته، کودک سه ساله به آغوش خانواده بازگشت.

وی با اشاره به دستگیری سایر متهمان اعلام کرد که این پرونده با قاطعیت رسیدگی خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha