دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 268585

والدین کودکی، بعد از گذشت نزدیک به ۵۰ سال به دنبال یافتن خبری از کودک خود هستند تا مشخص شود آیا کودکشان واقعا بر اثر مسمومیت فوت شده است یا خیر؟

عکس این کودک را شناسایی کنید

سلامت نیوز: والدین کودکی دو و نیم ساله بعد از گذشت نزدیک به ۵۰ سال به دنبال یافتن خبری از کودک خود هستند تا مشخص شود آیا کودکشان واقعا بر اثر مسمومیت فوت شده است یا خیر.

به گزارش سلامت نیوز، ناصر رضایی، متولد ۲۵ شهریور سال ۴۴، زمانی که تنها دو سال و نیم داشت بر اثر نوشیدن نفت به جای آب دچار مسمومیت می شود. والدینش از شهرستان وی را در حالی که بیهوش شده بود، برای درمان به بیمارستان فرح سابق(شهید اکبرآبادی فعلی) در خیابان مولوی می برند.


بنا به ادعاهای برادر بزرگتر این فرد(چنانچه در قید حیات باشد)، بعد از گذشت یک ساعت یکی از پزشکان به والدین این کودک مراجعه می کند و از والدینش درباره تعداد فرزندان خانواده سوال می کند که پدر و مادر این کودک می گویند ۶ فرزند دارند و ناصر آخرین بچه آنها است و پزشک به آنها می گوید که کودک شما فوت شده است و برای اینکه مشکلی برای شما پیش نیاید بهتر است فورا بیمارستان را ترک کنید و والدین این کودک بدون تحویل گرفتن جسد کودک از ترس به شهرستان خود مراجعه می کنند و این مسئله را دیگر پیگیری نمی کنند که آیا واقعا فرزندشان فوت کرده است یا خیر.


حال بعد از گذشت مدت زمانی طولانی و در حالی که اگر این کودک در قید حیات بوده و زنده مانده باشد اکنون ۵۴ سال سن دارد، خانواده وی به دنبال یافتن خبری از فرزند خود هستند.


عکس این کودک که کوچکترین فرزند این خانواده بوده در اختیار سلامت نیوز قرار گرفته تا با انتشار آن، شاید خبری از این فرد به دست خانواده اش برسد.چنانچه از این فرد اطلاعی در دست دارید با ما تماس بگیرید و امید را به این خانواده برگردانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha