سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 293478

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (22 و 23 اردیبهشت) در برخی مناطق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

سلامت نیوز:مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (22 و 23 اردیبهشت) در برخی مناطق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیائیان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (22 اردیبهشت) بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه دارد و در بخش‌هایی از مرکز و شرق سبب بارش پراکنده می‌شود. شدت بارش نیز امروز در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.
وی با اشاره به این که فردا (23 اردیبهشت) بارش در سواحل شمالی و شمال شرقی کشور تداوم دارد، تصریح کرد: به تدریج تا اوایل وقت روز چهارشنبه (24 اردیبهشت) سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز چهارشنبه (24 اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب بارش در شمال غرب کشور آغاز می‌شود، گفت: روز پنجشنبه (25 اردیبهشت) نیز در شمال غرب بارش پراکنده و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود.


ضیائیان با اشاره به این که روز جمعه (26 اردیبهشت) نیز در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: امروز (22 اردیبهشت) در تهران، غرب و جنوب غرب کشور ، اصفهان، مرکزی، سمنان و خراسان رضوی و فردا  (23 اردیبهشت) در تهران، خوزستان، بوشهر، شرق یزد، شرق کرمان و نوار شمالی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.


به گفته وی، امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و فردا و پس فردا (23 و 24 اردیبهشت) نیز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس ، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج است.مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (23 اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (24 اردیبهشت) نیز صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha