پنج نفر که برای مصارف کشاورزی در حال حفاری چاه بودند، دچار گاز گرفتگی شده که ۴ نفر آنان فوت و یک نفر دیگر با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری شد.

مرگ دلخراش برادران مشهدی هنگام حفاری چاه

سلامت نیوز:پنج نفر که برای مصارف کشاورزی در حال حفاری چاه بودند، دچار گاز گرفتگی شده که ۴ نفر آنان فوت و یک نفر دیگر با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: پنج نفر که برای مصارف کشاورزی در حال حفاری چاه در روستای چلقی، از توابع بخش رضویه در حومه مشهد بودند، دچار گاز گرفتگی شده که ۴ نفر آنان فوت و یک نفر دیگر با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری شد.

او افزود: این حادثه غروب امروز شنبه ۷ تیرماه ۹۹ ازطریق تماس مردمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه‌های ۶و ۴۹ را به محل حادثه در فاصله ۲۵ کیلومتری مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، یکی از جانباختگان در حین حفاری چاه برای مصارف کشاورزی در درون چاه دچار گاز گرفتگی می‌گردد که بدنبال این اتفاق ۴ نفر دیگر که در محل حضور داشتند، بدون استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و عدم رعایت نکات ایمنی، برای نجات این فرد وارد چاه می‌شوند که همگی این ۵ نفر دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شدید شده که ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز با مسمومیت شدید و وضعیت جسمانی نامساعد در بیمارستان بستری شد.

سبحانی بیان کرد: همگی این افراد بین ۲۰ تا ۵۰ سال سن داشته اند و ۳ نفر آنان با یکدیگر برادر و ۲ نفر دیگر برادر زاده بوده اند که این حادثه غم انگیز برای آنان رقم خورده است.

علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است و آتش نشانان پس از پایان ماموریت به ایستگاه‌های خود در شهر مشهد مراجعت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha