سایت دنت آنلاین، سایتی تخصصی جهت فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و اجاره به متخصصین حوزه سلامت اعم از پزشکان، دندان پزشکان و سایر متخصصان این حوزه می باشد.

دنت آنلاین مرجع تجهیزات دندانپزشکی

سلامت نیوز:سایت دنت آنلاین، سایتی تخصصی جهت فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و اجاره   به متخصصین حوزه سلامت اعم از پزشکان، دندان پزشکان و سایر متخصصان این حوزه می باشد.

دنت آنلاین مرجع تجهیزات دندانپزشکی

به گزارش سلامت نیوز، امروز می خواهیم با بخشهای متنوع سایت دنت آنلاین آشنا شویم. سایت دنت آنلاین، سایتی تخصصی جهت فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و اجاره   به متخصصین حوزه سلامت اعم از پزشکان، دندان پزشکان و سایر متخصصان این حوزه می باشد. به منظور پیشگیری از هر نوع تقلب و تخلف، سایت دنت آنلاین بر اساس عضوگیری و ثبت نام از متخصصان مربوطه و بررسی هویت پزشکی افراد، خود را ملزم به ارایه خدمات صحیح به این قشر فرهیخته خواهد نمود و از هرگونه دلالی و فروش و ارائه خدمات به دلالان و واسطه گران ممانعت خواهد کرد.

سایت دنت آنلاین شامل بخشهای متنوعی شامل معرفی انواع تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز دندان پزشکان، معرفی شبکه های اجتماعی سایت دنت آنلاین حهت ایجاد ارتباط متقابل با مشتریان و معرفی تاریخچه و اقدامات دنت انلاین می باشد. همچنین در بخش عضویت می توانید با ثبت نام، عضو سایت دنت آنلاین شده و از مزایا، خدمات و قیمت محصولات مطلع شوید. محصولات داخل سایت بدون قیمت درج گردیده و فقط به افرادی که در سایت ثبت نام نموده و هویت آنها به عنوان متخصص حوزه سلامت تایید گردیده است، قیمت محصولات ارائه خواهد شد. دنت آنلاین حامی سلامت و اقتصاد کشور است.

با توجه به شرایط جدید کرونا نیز محصولات محافظتی در سایت دنت آنلاین ارائه شده است و به صورت سهمیه ای در اختیار متخصصین عزیز قرار خواهد گرفت و قیمت ها بر اساس نرخهای دولتی محاسبه خواهد شد.


دنت آنلاین؛ انتخابی هوشمندانه

محصولات دنت آنلاین

ابتدایی ترین وسیله دندانپزشکی که برای خرید وسایل دندانپزشکی که باید مورد توجه قرار گیرد، دستکش لاتکس می باشد. با دستکش لاتکس از تماس مسقیم با دهان و صورت بیمار جلوگیری به عمل می آید. این دستکشها در انواع مختلفی مانند دستکش معاینه لاتکس حریر، نیتریل حریر و وینیل حریر ارائه شده است.

شاید دومین محصول با اهمیت در حوزه دندانپزشکی که باید به طور مداوم مورد مصرف قرار گیرد، ماسک می باشد. حفظ بهداشت از طریق ماسک دارای اهمیت فراوان است زیرا ممکن است که بخارات دهان بیمار نیز حاوی آلودگی و عفونت باشد که با زدن ماسک تا حد زیادی جلوگیری به عمل خواهد آمد. ماسک های 3 لایه جراحی در رنگهای متنوع در سایت جهت عرضه به متخصصان و سایر افراد جامعه به خصوص در ایام شدید کرونا ارایه خواهد شد.

گان، مواد ضد عفونی و برخی از مواد شوینده و بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز دندانپزشکی نیز از جمله وارد دیگری است که با عضویت در سایت دنت آنلاین می توانید از قیمت و نحوه تهیه آنها مطلع شوید. در صفحه اصلی سایت و در ابتدای دنت آنلاین، سه بخش محصولات، دسته بندی ها و تخفیف روز تعبیه شده است. برای اطلاع از انواع تجهیزات مورد نیاز پزشکی باید به بخش دسته بندی مراجعه نموده و با ثبت نام و عضویت در سایت دنت آنلاین، قیمت هر محصول را مشاهده نمایید.

محصولات فوق از جمله پربازدیدترین بخشهای سایت دنت آنلاین بوده اند.

دنت آنلاین بیش از 100 نوع محصول و بیش از 100 برند مختلف از کشورهای آسیایی، اروپایی و امریکایی را در خود جای داده است. از جمله کشورهایی که محصولات آنها در سایت دنت آنلاین وجود دارد می توان به امریکا، آلمان، فرانسه، سوئیس، انگلیس، ژاپن و هلند اشاره نمود. همچنین برندهایی نظیر الترا دنت، دنت لایت، دور دنتال، ام ال دبلیو، وایت اسمایل و بسیاری از برندهای معروف در دنت آنلاین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.
 

مرجع جامع تجهیزات پزشکی

یک نکته دندانپزشکی

در این نوشتار می خواهیم انواع بیماری های مهم که عموم افراد جامعه در حوزه سلامت دهان و دندان با آن درگیر هستند را معرفی نماییم. دنت آنلاین علاوه بر ارائه محصولات پزشکی و دندان پزشکی و اجاره تجهیزات دندانپزشکی، آموزش های رایگان در حوزه سلامت دهان و دندان را از وظایف خود می داند.

یکی از بیماری های حوزه دهان و دندان که می تواند بسیار مرتبط با حوزه دندانپزشکی باشد، بیماری لثه است. خونریزی و التهاب لثه از علایم آن به شمار می رود. اگر لثه بیمار شود و توانایی خود را از دست دهد، دندانها شل شده و امکان افتادن آنها افزایش می یابد. در این خصوص باید گفت که مسواک زدن و بالاتر از آن، استفاده از نخ دندان می تواند قبل از بروز چنین بیماری ای، از بروز تبعات آن جلوگیری نماید. همچنین اگر لثه ها ملتهب شوند، با نظر پزشک ممکن است از آنتی بیوتیک جهت درمان استفاده شود. جدی نگرفتن این موضوع می تواند عفونتهایی در لثه و دهان ایجاد نماید که شاید سیستم های دیگر بدن را نیز درگیر کند.

بیماری دیگری که از آن صحبت خواهیم کرد که در آن خط لثه کم می شود و به مانند آن است که دندانها بزرگتر نشان داده می شود، بیماری پریودنتال است. در این بیماری نوعی باکتری در پلاک دندان به تولید این عارضه می پردازد. پیشروی این عارضه به عفونت شدید دندان به واسطه نفوذ باقیمانده غذا بر دندانها می انجامد.

شاید مهمترین بیماری دندان، همان پوسیدگی دندان باشد. رعایت نکات اولیه بهداشت دهان و دندان مانند مسواک زدن منظم و به موقع و استفاده از انواع دهان شویه می تواند از بروز این بیماری جلوگیری نماید. در پوسیدگی دندان، امکان تغییر رنگ دندان وجود دارد. لذا قبل از افزایش پوسیدگی و تغییر رنگ دندان به پزشک مراجعه نمایید.

بیماری های مرتبط با دهان و دندان را جدی بگیرید زیرا تاثیرات عفونت دندان بر مغز و ورود عفونت به سیستم خون رسانی بدن اثبات شده است. از سوی دیگر چون گوش، حلق و بینی اندامهایی هستند که راه ارتباطی بین آنها جهت تبادل مایعات موجود، وجود دارد، در صورت هرگونه مشکل و درد در این سه ناحیه حتما به پزشک مراجعه نمایید. به عنوان مثال ممکن است که گوش درد شما به دلیل عفونت دندان باشد. این مساله نشان از ارتباط تنگاتنگ این سه بخش مهم بدن دارد.

آخرین نکته نیز در خصوص بوی بد دهان است. برخی اوقات مشکلات گوارشی می تواند باعث بوی بد دهان شود. از سوی دیگر مسواک نزدن و یا مانده غذا در بین دندانها می تواند به بروز بوی بد دهان منجر شود.

دنت آنلاین مرجع تجهیزات دندانپزشکی برای تمامی موارد فوق محصولات بهداشتی و قابل عرضه داشته که می توانید جهت دریافت محصولات و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت دنت آنلاین با ما در تماس باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Hoseynzadeh2134@gmail.com ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    با این وضعیت کرونا و واکسنش که هنوز خیلی مونده به ما برسه بعید می دونم که بتونیم به این زودی به شرایط قبل برگردیم... باید هرطور میشه فقط سعی کنیم از این وضع بهترین استفاده رو بکنیم مثل خیلی از کسب و کارهایی که دارن اینترنتی کار میکنن. کلی شغل از طریق همین اینترنت ایجاد شده که میشه واردشون شد. از آموزش کارای هنری و دوخت و فروش لباس تا خیلی از کارهای خدماتی و فنی با همین اینترنت روبراه شده.. یه زمانی واسه لوله بازکنی برچسب روی در و دیوار رو زیر و رو میکردیم تا یکیو پیدا کنیم، الان دیگه چاه بازکنی رو هم اینترنتی کردن.. پس میشه از این بستر استفاده کرد.. البته به شرطی که اینترنت رو ازمون نگیرن!!