دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 301191

یکی از شایع‌ترین علل مراجعه به کلینیک‌های درمانی، درد است که در میان انواع درد، سردرد و کمردرد بیشتر مشاهده می شود. در صورتی که درد بیش از حد اندازه طول بکشد یا مدت زمان ماندگاری آن بیش از سه تا شش ماه باشد، درد مزمن است.

مسکن مناسب برای دردهای عضلانی

سلامت نیوز:یکی از شایع‌ترین علل مراجعه به کلینیک‌های درمانی، درد است که در میان انواع درد، سردرد و کمردرد بیشتر مشاهده می شود. در صورتی که درد بیش از حد اندازه طول بکشد یا مدت زمان ماندگاری آن بیش از  سه  تا شش  ماه باشد، درد مزمن است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،دکتر حسن محمدی، فلوشیپ و فوق تخصص کنترل و درمان درد به مناسبت روز جهانی مبارزه با درد ، در این باره اظهار کرد: «پس از تغییر سبک زندگی، انجام فیزیوتراپی و استفاده از داروهای ساده مانند مسکن مدنظر است و باید توجه داشت اگر استفاده از داروهای مسکن بی‌جا و خودسرانه باشد مشکلات کلیوی، گوارشی و حتی خونریزی در فرد ایجاد می‌شود.

امروزه شایع‌ترین دردها به دلیل ابتلا به کرونا سردرد است همچنین دردهای استخوانی و عضلانی اطراف ستون فقرات و عضلات می تواند برای بیمار کلافه کننده باشد که بهترین درمان درد ناشی از کرونا دارو درمانی و استفاده از مسکن‌های ساده مانند استامینوفن و ناپروکسن است و به هیچ عنوان استفاده از آسپرین برای این بیماران که به ویژه دارای تب‌های ویروسی هستند توصیه نمی‌شود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha