رامسر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران و همین‌طور آخرین شهر استان مازندران از سمت غرب استان است. در گذشته نام آن سرسخت بوده و هم‌اکنون رامسر لقب عروس شهرهای ایران را دارد. این شهر به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح شده ‌است.

هتل های رامسر با بهترین امکانات رفاهی

سلامت نیوز:رامسر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران و همین‌طور آخرین شهر استان مازندران از سمت غرب استان است. در گذشته نام آن سرسخت بوده و هم‌اکنون رامسر لقب عروس شهرهای ایران را دارد.

این شهر به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح شده ‌است. شهر رامسر از نظر مساحت کوچک به‌حساب می‌آید؛ اما اماکن و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا و متعددی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به جواهرده، جنگل دالخانی، تله‌کابین رامسر، بوستان جنگلی صفارود، قله مارکو، آب‌های‌ گرم‌ معدنی ‌سادات‌محله و هتل قدیم رامسر اشاره ‌کرد.

رامسر به‌عنوان یک شهر توریستی از امکانات تفریحی مناسبی برای به‌یادماندنی شدن خاطرات سفر شما برخوردار است. هتل های رامسر در سطح‌های مختلف مانند ویلایی، آپارتمان و هتل‌های لوکس ستاره‌دار ساخته‌ شده‌اند. شما می توانید رزرو هتل‌ رامسر علی بابا را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. هتل های رامسر به‌دلیل نزدیکی به دریا استخر ندارد ولی برخی از هتل‌ها امکان شنا در استخر و آب‌درمانی را برای مسافران خود مهیا ساخته‌اند. 

رامسر در بیشتر فصول سال پذیرای مسافران از همه نقاط ایران است و این موضوع باعث خالی‌نبودن هتل های رامسر می‌شود. برای جلوگیری از اتلاف وقت و آسوده سفرکردن در ماه‌های ترافیک مسافر در رامسر، رزرو هتل رامسر خود را قبل از شروع سفر انجام دهند. 

 اسامی هتل‌های با استخر و محیط آب درمانی شامل هتل‌‌های پارسیان، بام سبز، هتل آپارتمان کوثر و هتل بزرگ ملکشاه می‌شود.

هتل پارسیان

هتل‌های پارسیان در سراسر ایران ۲۲ شعبه دارند؛ هتل پارسیان رامسر هم یکی از این ۲۲ شعبه است. هتل پارسیان آزادی رامسر که به هتل بزرگ هم معروف شده، از سه هتل جدید، قدیم و متل‌های ساحلی تشکیل شده‌ است. هتل آزادی در قلب شهر رامسر قرار گرفته؛ به‌همین دلیل دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل بسیار آسان خواهد بود. بهره‌برداری هتل قدیم به سال ۱۳۱۲ می‌رسد و هتل جدید در سه طبقه با چشم‌اندازی از دریا و جنگل در سال ۱۳۴۰ شروع به‌کار کرده است.

طراحی داخلی هتل توسط انگلیسی‌ها انجام شده‌ و ایتالیایی‌ها هم طراحی محیط بیرون آن را انجام داده‌اند. هتل پارسیان آزادی که معماری بی‌نظیری مثل بناهای اروپایی دارد، 152 اتاق و سوئیت را در خودش جای داده ‌است. از اتاق‌ها هم می‌توان دریا را دید و هم جنگل را و در لابی هم که باشید، با دریا فاصله زیادی ندارید. این هتل جزو بهترین هتل‌ها برای تجربه ماه عسل در ایران است.

 استخر روباز، آب‌‌های‌گرم‌معدنی، ماساژ، سینمای اختصاصی، دو رستوران، اجرای موسیقی زنده، پارک کودک، زمین ورزشی، برگزاری تورهای جت اسکی، سالن بازی، سفره‌خانه و چای‌خانه‌سنتی و سالن‌های مختلف همایش ازجمله امکانات هتل بزرگ رامسر هستند. 

جاذبه های نزدیک هتل پارسیان دو شهربازی، جاده‌ جواهرده در غرب هتل با فاصله 10 دقیقه‌ای، جنگل و موزه کاخ رامسر(مرمر) در پنج دقیقه‌ای هتل است.


هتل بام سبز رامسر 

کم‌تر هتلی در ایران پیدا می‌شود که در ارتفاع 700 متری قله‌ای واقع شده ‌باشد؛ از این نظر شاید هتل بام سبز رامسر یک استثنا است. این هتل دو مدل واحد اقامتی دارد؛ کلبه‌های جنگلی لوکس و دیگری سوئیت‌های .VIP ساختمان اصلی هتل شش طبقه بوده و اتفاقا تله‌کابین رامسر در طبقه پنج‌ آن واقع شده ‌است.

هفت سوئیت VIP این مجموعه با الهام از سبک زندگی و معماری کشورهای مختلف (کشورهایی مثل چین، ژاپن و آمریکا) طراحی شده‌اند. کلبه‌های جنگلی کامل‌کننده این هتل‌ چهار ستاره‌ به‌حساب می‌آیند.

از امکانات هتل می‌توان رستوران، کافی‌شاپ، مرکز خرید، باشگاه اختصاصی، سالن ماساژ، شهربازی، موج‌سواری و ورزش‌های آبی و کافی‌شاپ تابستانه را نام برد. هتل بام سبز رامسر کمی بالاتر از تله‌کابین رامسر واقع شده ‌است.


هتل آپارتمان کوثر

یکی از هتل های رامسر، هتل آپارتمان کوثر با سه ستاره است. نقطه‌قوت این هتل ساحلی را می‌توان چشم‌انداز دلپذیر و دسترسی اختصاصی به ساحل دانست. هتل کوثر در ۱۳۷۸ ساخته شده و چند سال بعد در ۱۳۸۸ آن ‌را بازسازی کرده‌اند. هتل سه طبقه و ۱۱۷ اتاق دارد. این‌ هتل عضو گروه هتل‌های کوثر به‌حساب می‌آید. هتل کوثر در شش کیلومتری کاخ مرمر و ۱۷کیلومتری تله‌کابین رامسر قرار گرفته ‌است.

اگرچه بیشتر مسافران از چشم‌انداز زیبای هتل، سکوت، آرامش و ساحل دلپذیرش تعریف کرده‌اند؛ اغلب از قدیمی‌بودن وسایل هتل، خنک‌نبودن اتاق‌ها در تابستان و نظافت ضعیف اتاق و سرویس‌های بهداشتی شکایت داشتند.


امکانات هتل شامل موارد زیر می‌شود: روم‌سرویس، لباس‌شویی، پارکینگ روباز،‌ خدمات خانه‌داری، ساحل اختصاصی،‌ آلاچیق، رمپ، آسانسور، سرویس بهداشتی ویژه معلولان، ویلچر، فضای سبز،‌ زمین فوتبال، رستوران، کافی‌شاپ، گشت غیررایگان و پله اضطراری.

هتل بزرگ ملکشاه

هتل بزرگ ملکشاه رامسر واقع‌در رامسر عروس شهرهای شمال است. مقابل هتل رودخانه‌ای بزرگ با طبیعتی بسیار زیبا و آرامش‌بخش وجود دارد که دسترسی مستقیم با فاصله کمی به دریا را فراهم می‌سازد.

هتل زمینی به مساحت 7000 مترمربع و بنای مفید 6530 مترمربع با سطح اشغال 5/2 درصد دارد که فضای فاز یک هتل را دربر می‌گیرد. در فاز دوم و سوم هتل زمینی به مساحت 2500 مترمربع وجود دارد که در آن امکانات پیشرفته و مجهز ورزشی و زمین بازی مخصوص کودکان و پارکینگ سرپوشیده احداث شده‌ است.

محوطه داخلی هتل فضای سبز زیبایی به مساحت 4000 مترمربع دارد که با صندلی‌هایی برای استراحت مسافران و لذت از محیط طراحی شده است. مکان‌های اقامتی مسافران دورتادور این فضای سبز را احاطه کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha