تمایل به زیبایی و پاکیزگی در وجود انسان همیشگی است. برخی از افراد زیبایی و پاکیزگی را تنها مختص صورت و چهره می‌دانند در حالی که هیچ چیزی به اندازه دست، پا و ناخن‌های زیبا، به آراستگی شما نمی‌افزاید. مانیکور دست و پدیکور پا که امروزه بسیار پرطرفدار شده‌اند بهترین راه رسیدن به این مهم هستند. در پی فرآیند پدیکور، پوست‌ها و گوشت‌های اضافی پا از بین می‌روند؛ پوست کف پا لایه برداری و پاکیزه شده و ناخن‌های آن مرتب و زیبا می‌شوند. امروزه بسیاری از افراد به دنبال یادگیری پدیکور به صورت حرفه‌ای در دوره‌های آموزش پدیکور پا هستند اما برخی با این تصور که برای این کار به سرمایه و ابزارهای زیادی نیاز دارند از شروع جدی آن سر باز می‌زنند. به همین دلیل در ادامه با توضیحاتی که در مورد این حرفه به شما خواهیم داد متوجه می‌شوید که با سرمایه‌ی اندک به حرفه‌ای آسان و پرسود دست پیدا خواهید کرد.

آیا برای آموزش پدیکورِ پا به ابزار و سرمایه زیادی نیاز است؟

سلامت نیوز: تمایل به زیبایی و پاکیزگی در وجود انسان همیشگی است. برخی از افراد زیبایی و پاکیزگی را تنها مختص صورت و چهره می‌دانند در حالی که هیچ چیزی به اندازه دست، پا و ناخن‌های زیبا، به آراستگی شما نمی‌افزاید. مانیکور دست و پدیکور پا که امروزه بسیار پرطرفدار شده‌اند بهترین راه رسیدن به این مهم هستند. در پی فرآیند پدیکور، پوست‌ها و گوشت‌های اضافی پا از بین می‌روند؛ پوست کف پا لایه برداری و پاکیزه شده و ناخن‌های آن مرتب و زیبا می‌شوند. امروزه بسیاری از افراد به دنبال یادگیری پدیکور به صورت حرفه‌ای در دوره‌های آموزش پدیکور پا هستند اما برخی با این تصور که برای این کار به سرمایه و ابزارهای زیادی نیاز دارند از شروع جدی آن سر باز می‌زنند. به همین دلیل در ادامه با توضیحاتی که در مورد این حرفه به شما خواهیم داد متوجه می‌شوید که با سرمایه‌ی اندک به حرفه‌ای آسان و پرسود دست پیدا خواهید کرد.

آیا برای آموزش پدیکور پا به ابزار و سرمایه زیادی نیاز است؟

همان طور که خواندید ابزارهای پدیکور پا بسیار ساده، در دسترس و و ارزان قیمت هستند. برای پدیکور پا نیاز به ابزارهای زیاد، پچیده و گران‌قیمت نیست و همین موضوع سبب می‌شود که افراد علاقمند برای شروع کار و شرکت در دوره‌های آموزش پدیکور نیازمند سرمایه زیادی نباشند. همچنین دوره‌های آموزش پدیکور نیز نسبت به سایر دوره‌های مشابه نظیر دور‌ه‌های آموزش خودآرایی از شهریه کمتری برخوردار هستند. علاوه بر آن، همان طور که می‌دانید دوره‌ها در سه حالت گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی برگذار می‌شوند و افراد طبق سرمایه خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند‌.

به طور خلاصه موارد زیر پدیکور پا را به عنوان یک رشته کم هزینه و یک انتخاب درست برای یادگیری تبدیل می‌کنند.

  • قیمت کم ابزار و وسایل
  • قیمت کم شهریه
  • امکان کار به صورت آزاد
  • عدم نیاز به دستگاه‌های برقی پرمصرف

 آموزش ژلیش ناخن پا

ابزار لازم برای پدیکور پا

همانطور که گفتیم، پدیکور به سرمایه زیادی ندارد. زیرا ابزار مورد نیاز آن کم هزینه هستند. اما تعداد ابزارهایی که باید تهیه کنید تقریبا زیاد است و شما باید کاملا با آن ها آشنا باشید و طرز کار آن ها را بدانید. به همین جهت در ادامه برخی از ابزار مهم پدیکور را به شما معرفی می کنیم.

۱. ناخن‌گیر

بدون شک با این ابزار ساده و کاربردی آشنایی دارید. همان طور که می‌دانید ناخن‌ها محل پرورش باکتری‌ها هستند و اگر به موقع کوتاه و تمیز نشوند می‌توانند سبب عفونت‌های باکتریایی و قارچی شوند. ناخن‌گیر یکی از ابزارهای کاربردی در پدیکور است که برای گرفتن ناخن‌های اضافی انگشتان پا به کار برده می‌شود.

۲. پوشر یا عقب زن کوتیکول

حتماً تا به حال پوست‌های اضافی موجود در پایین ناخن‌های خود را دیده‌اید. این پوست ها از زیبایی ناخن های شما می‌کاهند. پوشر برای عقب زدن این پوست‌ها که به آن ها کوتیکول ناخن گفته می‌شود به کار می‌رود. کوتیکول ناخن نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و جلوگیری از نفوذ باکتری‌ها به ناخن‌های تازه روئیده دارد. بنابراین در هنگام عقب زدن آن باید بسیار مراقب باشید. به همین دلیل عقب زن‌های کوتیکول در نوع سخت از جنس آلیاژ و نوع نرم‌تر از جنس چوب برای انواع پوست‌ها عرضه می‌شوند.

۳. نیپر یا گوشت گیر ناخن

گوشت گیر به منظور چیدن و از بین بردن گوشت و پوست اضافی در کناره‌ها و گوشه‌های ناخن استفاده می‌شود تا علاوه بر افزایش زیبایی، از گیر کردن آن‌ها به جاهای دیگر مانند لباس جلوگیری شود.

۴. سوهان و بافر ناخن

سوهان ناخن که جنس زبرتر و سخت‌تری نسبت به بافر دارد جهت صاف کردن ناخن و اضافات آن به کار می‌رود تا ظاهری متوازن و یکدست به ناخن بدهد. بافر ناخن جنس نرم‌تری دارد و برای صاف کردن ناهمواری‌های سطح ناخن به کار می‌رود تا لاک ناخن به خوبی روی آن بچسبد. نکته جالب توجه در مورد بافر ناخن میزان نرمی آن است که باید با توجه به جنس ناخن تغییر کند. میزان نرمی بافرها را از عددی که تحت عنوان grit و یا میزان درجه زبری روی آن است می‌توان تشخیص داد. هر چه عدد روی بافر که در بازه ۱۰۰ تا ۶۰۰ گریت است بیشتر باشد بافر نرم‌تر است.

۵. سطل آب گرم

این سطل که می‌تواند به شکل ساده و یا انگشتی باشد برای پاکسازی پا و مرطوب کردن آب به کار می‌رود. آبی که در آن قرار دارد می‌تواند برای تأثیر بیشتر با کوکتل پدیکور پا، نمک حمام، روغن‌های مخصوص مثل زیتون و بادام و... مخلوط شود.

۶. سنگ و رنده پا

سنگ پا به منظور پاکسازی کف پا و پوست‌های مرده و اضافی آن به کار می‌رود. در مواردی که پوست‌های کف پا بسیار ضخیم و کلفت باشند برای از بین بردن آن ها از رنده پا استفاده می‌شود.

۷. لاک پاک کن و استون

لاک پاک کن و استون برای پاک کردن باقی مانده لاک‌ قبلی به کار می‌روند. چرا که به منظور پاکسازی ناخن حذف آلودگی‌ها و لاک روی آن الزامیست.

۸. لاک ناخن

استفاده از لاک ناخن یک مقوله اختیاری است و به تصمیم مشتریان بستگی دارد. همان طور که در دوره‌های آموزش پدیکور به شما گفته می‌شود معمولاً از لاک ناخن در انتهای فرایند پدیکور برای زیبایی هر چه بیشتر پا و ناخن‌ها استفاده می‌شود.

دوره آموزش پدیکور و پارافین تراپی

۹. بیس کات و تاپ کات

بیس کات و تاپ کات محلول‌هایی هستند که به ترتیب قبل و بعد از زدن لاک بر روی ناخن کشیده می‌شوند تا ماندگاری و درخشش بالایی به آن ببخشند.

۱۰. پد لا انگشتی

این پدها که به آنها پد جداکننده انگشتان پا نیز گفته می‌شود جهت جدا و با فاصله نگه داشتن انگشتان پا هنگام لاک زدن استفاده می‌شود. در غیر این صورت لاک خشک نشده ناخن با دیگر انگشتان برخورده کرده و آن‌ها را کثیف می‌کند‌.

۱۱. اسکراب پا

اسکراب پا جهت لایه برداری از پوست پا استفاده می‌شود و علاوه بر پاکسازی پوست، آن را آبرسانی نیز می‌کند و پوستی پاک و نرم به افراد هدیه می‌دهد.

آموزشگاه دترلند، بهترین گزینه برای ثبت نام دوره آموزش پدیکور پا

آموزشگاه آرایشگری دترلند با برگزاری بودن دوره‌های آموزشی در انواع رشته ها از سطح مبتدی تا پیشرفته، همچنین کادر آموزشی و استاید مجرب و با تجربه، دوره‌های آموزش پدیکور پا و سایر دوره های آموزش آرایشگری را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها و با ارائه‌ مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای برای علاقمندان برگذار می‌کند. سایر ویژگی های خاص و منحصر به فرد این آموزشگاه عبارتند از:

  • تمام آموزش ها در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی برگزار می شوند تا هنرجویان به راحتی بتوانند آزمون دو گانه سازمان فنی و حرفه ای را پشت سر بگذارند.
  • سرفصل های آموزشی در آموزشگاه دترلند طبق سرفصل های استاندارد و تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شوند.
  • آموزش ها به صورت کاملا عملی و بر روی مدل های مصنوعی و واقعی انجام می شوند.
  • آموزشگاه دترلند تا ۶ ماه پس از پایان دوره آموزشی از هنرجویان پشتیبانی می کند تا آن ها بتوانند اشکالات خود را برطرف کنند و برای آزمون و همچنین راه اندازی کسب و کار خود از راهنمایی مربیان آموزشگاه بهره مند شوند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha