زیبایی جزو مهم‌ترین دارایی‌های بشر است و آدمی همواره در تلاش است که زیبایی خود را حفظ کند و یا به شکل‌های مختلف آن را به دست آورد. گرایش به زیبایی و طلب آن در ذات همه انسان‌ها وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد با عمل‌های زیبایی مختلف سعی می‌کنند چهره و اندام خود را متناسب کنند.

مطب زیبایی سیمارو ؛ پیشرو در خدمات زیبایی

سلامت نیوز: زیبایی جزو مهم‌ترین دارایی‌های بشر است و آدمی همواره در تلاش است که زیبایی خود را حفظ کند و یا به شکل‌های مختلف آن را به دست آورد. گرایش به زیبایی و طلب آن در ذات همه انسان‌ها وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد با عمل‌های زیبایی مختلف سعی می‌کنند چهره و اندام خود را متناسب کنند. بیشترین عمل‌های زیبایی در ناحیه صورت مخصوصاً بینی انجام می‌شود. حتماً تاکنون در مورد فیلر بینی چیزهایی شنیده‌اید و یا اگر به دنبال خوش فرم کردن بینی خود هستید، حتماً هزینه فیلر بینی با هزینه جراحی آن را مقایسه کرده‌اید. هزینه فیلر بینی و سایر خدمات زیباسازی صورت که به شکل سرپایی انجام می‌شود، طبیعتاً بسیار ارزان‌تر از عمل جراحی است. گذشته از مسائل هزینه و نوع عمل، انتخاب یک کلینیک زیبایی مناسب برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار است.

زیبایی چهره برای افراد بسیار حائز اهمیت است و اعتماد به نفس آن‌ها را به شکل عجیبی بالا می‌برد. بنابراین افراد برای حفظ و یا رسیدن به این زیبایی سعی می‌کنند بهترین مسیر را انتخاب کرده و از هر عاملی که زیبایی آن‌ها به خطر بیندازد، دوری می‌کنند.

در این زمان اهمیت انتخاب یک مطب معتبر پررنگ‌تر می‌شود. مطب زیبایی سیمارو جزو معتبرترین مطب زیبایی است که از بهترین و برترین تیم پزشکی تشکیل شده و محیطی بسیار آرام و کاملاً بهداشتی دارد؛ به طوری که افراد می‌توانند با خونسردی و آرامش در این مطب به چهره دلخواه خود برسند و با لبخند رضایت بخش مطب را ترک کنند. هزینه فیلر بینی و سایر عمل‌های سرپایی در این مطب بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ است.  هزینه چنین عمل‌هایی مسئله‌ای است که هیچگاه نمی‌توان آن را نادیده گرفت، به همین دلیل قیمت‌های مناسب این کلینیک بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. در ادامه راجعه به هزینه فیلر بینی و سایر عمل‌های زیبایی و همچنین عوامل مؤثر در آن‌ها صحبت می‌کنیم.

هزینه فیلر بینی

بینی یکی از تأثیرگذارترین اجزای صورت است و بیشترین آمار جراحی زیبایی به این عضو از صورت مربوط می‌شود. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی شرایط عمل جراحی را ندارند، به همین دلیل برای خوش فرم کردن بینی از روش فیلر استفاده می‌کنند. فیلر در واقع به تزریق یک ماده پرکننده مانند اسید هالورونیک در زیر پوست گفته می‌شود که کاملاً غیرتهاجمی و بی‌خطر است. البته برخی عارضه‌های جزئی را هم دارد. تزریق فیلر در مطب سیمارو به صورت سرپایی در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می‌شود و بسیار راحت از حراجی است. به همین دلیل هزینه بسیار کمتری نسبت به عمل جراحی دارد. البته این روش برای افرادی مناسب است که می‌خواهند با پوشش دادن برجستی بینی آن را خوش فرم و کوچک نشان دهند. این روش از ۶ ماه تا سه سال ظاهر بینی را تغییر می‌دهد.

فیلر بینی

هزینه فیلر بینی در مطب سیمارو با توجه به عوامل متعددی از جمله: نوع برند پرکننده و کیفیت آن، دستمزد پزشک، تعداد تزریق و غیره مشخص می‌شود اما در کل هزینه‌ها در این مطب منصفانه است. ناگفته نماند چون فیلر بینی عمل زیبایی محسوب می‌شود، حق بیمه شامل آن نمی‌شود. در مطب زیبارو علاوه بر خوش فرم کردن بینی، خدمات زیبایی دیگری از جمله زاویه سازی صورت و فیلر زیر چشم نیز انجام می‌شود که در ادامه راجع به چگونگی این روش‌های زیبایی و هزینه آن‌ها صحبت می‌کنیم.

برای اطلاع بیشتر از هزینه فیلر بینی به لینک زیر مراجعه کنید.

هزینه فیلر بینی 

هزینه زاویه سازی

زاویه سازی روشی است که در آن فرم صورت تغییر کرده و فرد جوان‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد. امروزه در تمام جهان فرم صورت V شکل طرفدار بسیاری دارد و افراد به روش‌های مختلفی زاویه فک و صورت خود را به این شکل در می‌آورند. در این روش نقاطی از صورت که نقش کلیدی در زیبایی چهره دارند، برجسته می‌‌شوند. این نقاط می‌تواند زاویه فک، خطوط گونه، چانه و خطوط فک باشد. به عبارت دیگر در این روش صورت لاغر‌تر و گونه و چانه برجسته‌تر می‌شوند. این عمل زیبایی به روش‌های مختلفی از جمله: تزریق فیلر، تزریق چربی، بوتاکس، زاویه سازی با نخ و تزریق ژل می‌شود که تمام روش‌ها بدون درد و عارضه و سرپایی هستند و تنها با یک بی‌حسی ساده انجام می‌شوند. زاویه سازی فک بسته به نوع آن از ۶ ماه تا ۳۶ ماه ماندگاری دارد.

زاویه سازی

هزینه زاویه سازی صورت مانند هزینه فیلر بینی تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها کلینیک زیبایی است. مطب سیمارو بسیاری از هزینه‌های خود را کاسته تا مشتری رضایت کامل داشته باشد.عواملی مانند نوع عمل زاویه سازی، مواد استفاده شده، تعداد تزریق‌ها، دستمزد پزشک، هزینه‌های جاری کلینیک و غیره در هزینه زاویه سازی نقش دارند.

هزینه زاویه سازی صورت 

هزینه فیلر زیر چشم

بسیاری از افراد از سیاهی و کبودی زیر چشمان خود رنج می‌برند. دلایل مختلفی سبب بروز حالت گودی و کبودی زیر چشم می‌شود و افراد را بیمار و رنجور جلوه می‌دهد. پزشکان مطب سیمارو با تزریق فیلر زیر چشم به رفع این مشکل کمک می‌کنند. در این روش از ماده پرکننده یا فیلر پوستی به نام اسید هالورونیک که نوعی قند طبیعی موجود در پوست است، استفاده می‌شود و هیچ عارضه‌ای ندارد چون کاملاً با پوست انسان سازگار است. پزشکان سیمارو با استفاده از فیلر زیر چشم بخش‌هایی از پوست زیر چشم را حجیم کرده و بالا می‌آورند و پوستی درخشان و جوان را به افراد هدیه می‌کنند. این تزریق ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. در این روش از سوزن‌های بسیار نازک استفاده می‌شود که هیچ دردی ندارد و اسکار یا زخم باقی نمی‌گذارد. هزینه آن نیز با توجه به عوامل متعددی مشخص می‌شود.

فیلر زیر چشم

افراد می‌توانند فیلربینی و زیر چشم، تزریق بوتاکس، زاویه سازی صورت و خدمات دیگر را به صورت همزمان در مطب سیمارو دریافت کنند. هزینه فیلر بینی و زیر چشم و خدمات دیگر در این شرایط ارزان‌تر خواهد شد.

هزینه فیلر زیر چشم

چگونه با مطب سیمارو ارتباط برقرار کنیم؟

برای برقراری ارتباط با تیم پزشکی و مشاورین این مطب کافی است از طریق لینک زیر وارد سایت سیمارو شده و سایر اطلاعات تماس و آدرس را در صفحه سایت مشاهده کنید. اگر می‌خواهید  هزینه فیلر بینی و سایر خدمات را به دست آورید و یا اگر هنوز احساس می‌کنید نسبت به این روش‌ها ترس و دلهره دارید کافی است با مشاورین این مجموعه گفت و گو کنید. بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت سیمارو شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha