شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 318449

معمولا همه ما عادت کرده ایم لباسی را کهمی خریم در کمد آویزان می کنیم و در اولین فرصت می پوشیم . برای لباس زیر هم همین عادت تکرار می شود اما به ویژه برای این دسته از لباس ها باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به آن اشاره می کنیم از جمله این که جنس لباس زیر چه باشد و قبل از پوشیدن چه کنیم ؟

سلامت نیوز:معمولا همه ما عادت کرده ایم لباسی را که می خریم در کمد آویزان می کنیم و در اولین فرصت می پوشیم . برای لباس زیر هم همین عادت تکرار می شود اما به ویژه برای این دسته از لباس ها باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به آن اشاره می کنیم از جمله این که جنس لباس زیر چه باشد و قبل از پوشیدن چه کنیم ؟ 

پارچه نخی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،بهترین و پرطرفدارترین نوع پارچه که محکم، خنک، نرم و دارای قدرت جذب بالاست و در عین حال رطوبت را از خود عبور می‌دهد،پارچه نخی است.

پارچه نخی می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای لباس‌های زیر باشد. استایل این پارچه‌ها ساده و معمولی‌ است. همچنین برای ورزش و فعالیت‌های زیاد روزانه هم بهترین گزینه است. البته جنس پارچه نخی معایبی دارد مثلا همه پارچه‌های نخی(پنبه) سبک نیستند. بعضی از آن‌ها اگر خیس یا مرطوب شوند ممکن است سنگین شوند مثلا اگر پارچه پنبه‌ای در لباس زیر آقایان سنگین شود می‌تواند به بدن بچسبد و باعث سوزش شود البته این مشکل به عوارض استفاده از پارچه های نایلونی می‌ارزد.

شست وشو قبل از پوشیدن

 بعد از خرید لباس زیر مناسب ، حتما آن را با آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباس شویی بشویید و بگذارید خوب در معرض آفتاب خشک شود چون تولید این لباس ها شامل مراحلی است که خواه ناخواه باعث آلودگی پارچه می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha