چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 321657

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۴۳۱۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.

شناسایی ۴۳۱۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

سلامت نیوز:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۴۳۱۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از  وبدا، در این اطلاعیه آمده است:تا کنون ۵۷ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۹۱۷ نفر دُز اول، ۴۷ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۳۴۶ نفر دُز دوم و یک میلیون و ۱۰۵ هزار و ۵۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۶ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۳۱۹ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۳۷۴ هزار و ۶۵۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.


از دیروز تا امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۶۰ نفر از آنها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.


متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۹۱۲ نفر رسید.


در شبانه روز گذشته، ۱۴ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند. استانهای قم، اردبیل، مرکزی، هرمزگان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی و قزوین، هیچ موردی از مرگ و میر نداشته اند. همچنین استانهای سیستان و بلوچستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان و مازندران، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کرونایی داشته اند.


خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۸۹۲ هزار و ۵۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.


سه هزار و ۳۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.


تا کنون ۳۸ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۱۵۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha