مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ادعای بی‌سابقه بودن کمبود دارو در کشور صحیح نیست، گفت: اینکه ادعا می کنند این آمار بی سابقه است، نشان دهنده روایت ناصحیح در اطلاع رسانی آمار بوده است.

سلامت نیوز:مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ادعای بی‌سابقه بودن کمبود دارو در کشور صحیح نیست، گفت: اینکه ادعا می کنند این آمار بی سابقه است، نشان دهنده روایت ناصحیح در اطلاع رسانی آمار بوده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، سید حیدر محمدی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره برخی اخبار منتشر در خصوص بی سابقه بودن کمبود دارو در کشور، با بیان اینکه اعداد و ارقام کمبود داروها مشخص است، افزود: اکنون کمبودهای دارویی در کشور ۴۰ قلم ثبت شده و این درحالی است که در برخی از برهه های زمانی کمبودهای ما ۳۰۰ تا ۴۰۰ قلم بود.


به گزارش  وبدا،وی اظهار داشت: اینکه ادعا می کنند این آمار بی سابقه است، نشان دهنده روایت ناصحیح در اطلاع رسانی آمار بوده،  شفافیت سازمان غذا و دارو در ابلاغ برخی آیین نامه ها نباید موجب اعوجاج مطالب و نگرانی مردم شود.


کمبودهای دارویی امسال نسبت به سال گذشته یک پنجم کاهش یافته است
محمدی ادامه داد: کمبودهای دارویی امسال نسبت به سال گذشته که ۲۲۰ قلم بود، یک پنجم کاهش پیدا کرده است. ارائه آمار این چنینی تنها سبب تشویش اذهان عمومی و نگرانی و اضطراب مردم می شود.


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تاکید کرد: ادعای مطروحه خلاف قانون است و اگر لازم باشد ما برخورد قانونی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha