سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 333603

سلامت نیوز :یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

ادامه بارش‌ها در کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت: امروز در استان‌های سیستان و بلوچستان ،کرمان، خراسان جنوبی،  یزد بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در بخش‌هایی از مرکز کشور، شمال شرق و شمال غرب و همین طور ارتفاعات زاگرس مرکزی امروز بارش پراکنده باران و برف و انتظار داریم.

وی گفت: شدت بارش‌ها امروز در در نیمه جنوبی استان سیستان وبلوچستان خواهد بود.

رفیعی افزود:چهارشنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر بارش‌ها در این مناطق شروع خواهد شد همین طور کاهش نسبی دما  در این مناطق پیش بینی خواهیم  کرد.

وی ادامه داد:همچنین برایفردا در  بخش‌هایی از  ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش باران و وزش باد موقتی خواهیم داشت.

وی گفت:این بارش‌ها برای روز پنجشنبه در استان‌های سیتان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و  این بارش‌ها با شدت کمتری در  خراسان رضوی، استان یزد و شرق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

رفیعی گفت:از اواخر وقت روز پنجشنبه این سامانه از کشور خارج خواهد شد، روز جمعه بیشترر مناطق کشور جوی  آرام و پایدار را خواهند داشت.

رفیعی گفت: طی سه روز آینده در مناطق جنوب شرق پدیده غالب وزش باد شدید خواهد بود  که در برخی نقاط موجب ریزش گرد و خاک خواهد شد.

وی اظهار کرد: آب‌های خلیج فارس و دریای عمان طی سه روز آینده به جهت وزش باد شدید مواج و  متلاطم خواهد بود همچنین دریای خزر طی چهارشنبه این شرایط را خواهد داشت.

وی در مورد وضعیت آب هوایی تهران گفت:امروز آسمان پایتخت کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی حداکثر دما امروز در تهران به ۱۰ درجه بالای صفر می‌رسد و حداقل دما نیز فردا به ۳ درجه خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha