وزیر بهداشت، با تاکید بر تقویت شبکه های بهداشت در سراسر کشور گفت: دغدغه ما تحقق فرمایش رهبر انقلاب برای تقویت و گسترش شبکه های بهداشت است.

درخواست عین اللهی برای افزایش منابع مالی وزارت بهداشت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، بهرام عین اللهی، در جلسه هم اندیشی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مدیران ارشد نظام سلامت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت نظام سلامت در کشور، اظهار داشت: تلاش و دغدغه ما این است که شبکه‌های بهداشت در سراسر کشور تقویت شود و سیاست ما در همین راستا است.

وی، منابع مالی پایدار را از ضروریات تحقق این سیاست دانست و اظهار داشت: یکی از علل اصلی عدم ایجاد این شبکه در دوره‌های گذشته، تخصیص نیافتن منابع مالی بود و اگر این روند ادامه یابد، ممکن است سیاست مذکور به خوبی محقق نشود.

وزیر بهداشت، خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: برای تقویت شبکه‌های بهداشت باید منابع مالی کافی در اختیار داشت.

عین اللهی همچنین با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: در این سفرها تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های نظام سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی نیمه ساخته و مورد نیاز، تصویب شده و منابع مالی آن در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به مشکلات مراکز بهداشتی افزود: برخی از این مراکز بهداشتی، استیجاری بوده و برخی هم برون سپاری شده بودند که باید این مشکلات را رفع کرد.

وزیر بهداشت، همچنین از زحمات و تلاش‌های اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تصویب بودجه سال جاری به ویژه در حوزه سلامت، قدردانی و تشکر کرد و افزود: اعضای کمیسیون در هنگام تصویب بودجه در مجلس دلسوزانه و شبانه روزی تلاش کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha