سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 341387

در این حادثه چهار انگشت دست راست کودک کاملا آسیب دید که نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان مهرگان، در عملیاتی حساس که حدود دو ساعت طول کشید، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده‌های این وسیله خارج کردند.

چرخ گوشت، انگشتان دختربچه ٢ ساله را بلعید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: با تماس بخش اورژانس بیمارستان مهرگان در ساعت ٢١:٢٠ یک شنبه شب گذشته با سامانه اطلاع رسانی این مرکز، مبنی بر حادثه دلخراش گیر کردن دست دختر بچه در چرخ گوشت بلافاصله امدادگران و نجاتگران ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی به بیمارستان اعزام شدند.

 ابراهیم بابایی تصریح کرد: این دختربچه که به شدت از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود، چهار انگشت دست راست آن کاملا آسیب دیده است، که پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله از آتش نشانان درخواست کمک کرده بودند.

وی در ادامه گفت: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان مهرگان تحت نظارت پزشکان متخصص، در عملیاتی حساس که حدود دو ساعت طول کشید، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده‌های این وسیله خارج کردند.

وی، بی احتیاطی در استفاده از چرخ گوشت را علت بروز این حادثه دلخراش ذکر و خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات، دختر بچه برای انجام اقدامات درمانی تحویل پزشکان متخصص بیمارستان مهرگان شهر کرمان شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان در پایان به والدین توصیه کرد: هرگز در حضور کودکان از چرخ گوشت استفاده نکنند و دقت کنند پس از استفاده از چرخ گوشت دوشاخه برق آن از پریز نیز جدا شود و به یاد داشته باشید کودکان، کنجکاو هستند و از خطرات محیط پیرامون خود بی اطلاع هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha