اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند در دریا گرفتار شدند و 3نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند.

مرگ دردناک عروس و داماد در دریا

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری قربانیان عروس و دامادی جوان و خواهر نوجوان عروس بودند که اجسادشان توسط مردم محلی و نیروهای هلال‌احمر از آب بیرون کشیده شد. این حادثه دردناک عصر جمعه در ساحل سلیم چاف در بندر کیاشهر رخ داد. آن روز اعضای خانواده‌ای از اهالی روستای تهام در حوالی آستانه اشرفیه برای تفریح به کنار ساحل رفته بودند که 4نفر از آنها تصمیم گرفتند وارد دریا شوند.

داماد جوان خانواده به همراه همسرش و 2خواهر او وارد دریا شدند اما کمی که جلوتر رفتند ناگهان زیر پایشان خالی شد و در دریا غوطه‌ور شدند. این اتفاق در چشم بر هم زدنی رخ داد و شاهدان با دیدن این صحنه فریاد زنان درخواست کمک کردند. مردم محلی که در ساحل حضور داشتند ماجرا را به هلال‌احمر گزارش کردند و همزمان برای کمک به غرق‌شدگان وارد دریا شدند.

آنها در همان دقایق اولیه پیکر 3نفر را از آب بیرون کشیدند و به ساحل منتقل کردند اما نیمه‌کاره بودن پل فلزی سلیم چاف و وجود یک پل چوبی که تنها راه عبور آمبولانس اورژانس به محل حادثه بود باعث شد که نیروهای اورژانس با تأخیر به آنجا برسند. با این حال و با حضور نیروهای اورژانس، معلوم شد که تازه داماد و عروس جوان جانشان را از دست داده‌اند اما سومین نفر که خواهر بزرگ عروس بود، پس از تلاش فراوان امدادگران اورژانس احیا شد و به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.

با این حال هنوز از سرنوشت چهارمین عضو خانواده که خواهر 13ساله عروس بود خبری نبود و در این شرایط امدادگران هلال‌احمر وارد عمل شدند و عملیات جست‌وجو در دریا آغاز شد.این عملیات تا نیمه شب شنبه ادامه داشت تا اینکه با تلاش امدادگران، جسد بی‌جان دختر نوجوان نیز پیدا و از دریا بیرون کشیده شد. در جریان این حادثه 3عضو خانواده شامل داماد 24ساله، عروس 20ساله و خواهر 13ساله عروس جانشان را از دست دادند و چهارمین نفر که خواهر بزرگ عروس است در بیمارستان بستری است و تلاش برای نجات جان او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha