UpToDate یک نرم افزار پزشکی بوده که مبتنی بر اشتراک گذاری اطلاعات بالینی برای پزشکان است. به گفته طراحان، هدف از طراحی نرم افزار این بوده که به مسائل بالینی خاص در قالب بررسی‌های موضوعی بپردازد. بنابراین پزشکان در زمان‌های اضطراری می‌توانند به پاسخ‌های مختصر و البته علمی دسترسی داشته باشند. برترین ریویوها توسط پزشکان متخصص با مطالعه سوال و بررسی جوانب مختلف نوشته شده است. در همین حین اطلاعات و توصیه‌های لازم را نیز برای تشخیص، مدیریت و درمان بیماری در همین فضا به اشتراک می‌گذارند.

خرید اکانت Uptodate دستیاری قدرتمند در علم پزشکی + اکانت هدیه

شما به عنوان یک پزشک با خرید اکانت uptodate می‌توانید بررسی‌های مختلف را براساس دسته موضوعات انجام دهید. عناوین بالینی خاصی مانند “درمان زوال عقل”، “استفاده بالینی از وارفارین’’ و غیره از طریق اکانت آپ تو دیت انجام خواهد شد.

بعد از دانلود آپ تو دیت پزشکی شما با وارد شدن به هر لینک می‌توانید در ستون سمت چپ آن اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی در بین اسناد مختلف جابجا شده تا پاسخ مورد نظر خود را پیدا کنند. به طور کلی متن شامل لینک‌های چکیده MEDLINE و سایر بررسی‌های موضوعی مختلف می‌شود. این بررسی‌ها همچنین ممکن است شامل لینک‌هایی به نمودارها، عکس‌ها، فیلم‌ها و اطلاعات دارویی باشد.

خرید اکانت Uptodate دستیاری قدرتمند در علم پزشکی + اکانت هدیه

خرید اکانت up to date

نکته‌ای که هنگام خرید اکانت up to dateباید در نظر داشته باشید این است که این نرم افزار عمدتا شامل حوزه پزشکی داخلی و تخصص‌های دیگر است. در حال حاضر این نرم افزار شامل اطلاعاتی زیر است:

  • مراقبت‌های اولیه بزرگسالان
  • پزشکی داخلی
  • پزشکی قلب و عروق
  • غدد درون ریز
  • دیابت
  • بیماری‌های ارثی
  • گوارش و کبد
  • هماتولوژی
  • بیماری‌های عفونی
  • نفرولوژی
  • فشار خون بالا
  • مامایی
  • زنان و زایمان
  • سلامت زنان
  • انکولوژی
  • ریه و مراقبت‌های ویژه
  • روماتولوژی

البته تیم توسعه دهنده نرم افزار در حال گسترش بررسی‌های موضوعی برای آلرژی و ایمونولوژی، نورولوژی و اطفال نیز هستند و احتمالا در نسخه‌های بعدی دانلود آپ تو دیت آن را مشاهده خواهید کرد.

رابط کاربری این نرم افزار نسبتا آسان بوده و کاربران این امکان را دارند تا با انتخاب فهرست مطالب یا جستجوی کلید واژه مورد نظر خود، موضوعات مرتبط را مشاهده کنند. با وارد کردن استیج بیماری و فازی که درمان در حال انجام شدن بوده هم دامنه مطالب را محدود کرده تا بتوانید سریع‌تر به پاسخ صحیح دست پیدا کنید.

این نرم افزار در حال حاضر بیش از 8500 موضوع پزشکی را پوشش داده که توسط بیش از 4400 پزشک متخصص تالیف، ویرایش و بررسی شده است. برای کسی که دانشجوی رشته پزشکی بوده یا در حال حاضر مشغول فعالیت در این حوزه بوده دانلود برنامه uptodate‌ برای اندروید می‌تواند گزینه مناسبی بوده باشد. شما در هر زمان و فقط با اتصال اینترنت می‌توانید به مطالب مهمی دسترسی داشته باشید.

خرید اکانت Uptodate دستیاری قدرتمند در علم پزشکی + اکانت هدیه

آشنایی با نسخه های مختلف برنامه uptodate

این نرم افزار قدرتمند پلتفرم های مختلفی دارد که بر روی تمامی دستگاه ها قابل نصب و پشتیبانی میباشد .

دانلود برنامه uptodate برای اندروید

این نسخه از برنامه آپتودیت ( uptodate ) بر روی گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید میباشند قابل نصب است تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی قابلیت نصب این برنامه را دارا میباشند با دانلود برنامه uptodate برای اندروید از سایت iuptodate میتوانید از اکانت دائمی نسخه اندروید بهره مند شوید همچنین میتوانید آن را در دو نوع نسخه آنلاین uptodate و نسخه افلاین up to dateسفارش دهید. به همراه UpToDate مجموعه ۷ دیکشنری مدیکال و عمومی + داروهای ژنریک فارسی و مدیکال ابرویشن وجود دارد که بصورت رایگان از نرم افزار قابل دانلود میباشند.

دانلود uptodate برای آیفون

این نسخه از نرم افزار به صورت کامل با iPad و iphone سازگار است و به طور اختصاصی برای ios طراحی شده است و میتوانید از فضای آن نهایت استفاده را کنید با خرید و دانلود Uptodate اپل مجموعه ۷ دیکشنری مدیکال و عمومی + داروهای ژنریک فارسی و مدیکال ابرویشن وجود دارد که بصورت رایگان از نرم افزار قابل دانلود میباشند.

دانلود uptodate برای آیفون

دانلود نرم افزار uptodate برای ویندوز

پس از نسخه های اندورید و ios نرم افزار محبوب UpToDate که قابل استفاده درگوشی های هوشمند بود این بار امکان دسترسی به نسخه ویندوزی و آفلاین( UpToDate Windows) برای کاربران فراهم گردید تا برای استفاده از نرم افزار UpToDate در محیط ویندوز نیازی به ارتباط اینترنتی نداشته باشند.

راهنمای خرید اکانت uptodate از iuptodate

دریافت uptodate از وبسایت iuptodateبه 3 طریق امکانپذیر است.

مراجعه به وبسایت iuptodate.com و انتخاب یکی از نسخه های برنامه، تکمیل اطلاعات و پرداخت از طریق سایت که در ادامه راهنمایup to date به همراه یوزر و پسورد uptodate برای شما ارسال میگردد.

پرداخت از طریق لینک مستقیم نسخه مورد نظر را انتخاب و مبلغ آن را از طریق لینک زیر پرداخت فرمایید و رسید آن را به شماره0921146893 در واتساپ ارسال فرمایید .

ارتباط در اینستاگرام آی آپتودیت به آدرس instagram.com/upptodateapp و دریافت یوزر و پسورد

خرید اکانت Uptodate دستیاری قدرتمند در علم پزشکی + اکانت هدیه

شما می‌توانید برای دسترسی بهتر دانلود نرم افزار uptodate برای ویندوز را انجام داده تا در زمان کار و مواقعی که پشت سیستم هستید سریع‌تر به پایگاه داده این نرم افزار دسترسی داشته باشید. اگر هم گوشی موبایل شما سیستم عامل IOS داشته باشد به راحتی امکان دانلود uptodate‌ برای آیفون فراهم است. فقط در نظر داشته باشید که این نرم افزار را از درگاه معتبر خریداری کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha