دریافت مجوز کلینیک لیزر این روزها متقاضیان زیادی پیدا کرده است. توجه بیشتر به زیبایی و بهداشت صورت و بدن باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال انجام روش‌های جدیدی برای این امور باشند. با کمی توجه به بهترین سالن های زیبایی در تهران میتوانید میزان درآمدزایی لیزر بدن را با باقی رشته ها بررسی کنید و به سودآور بودن آن ایمان بیاورید.

دریافت مجوز کلینیک لیزر؛ نحوه زدن کلینیک زیبایی بسادگی

دریافت مجوز کلینیک لیزر - نحوه زدن کلینیک زیبایی چطور است؟

دریافت مجوز کلینیک لیزر این روزها متقاضیان زیادی پیدا کرده است. توجه بیشتر به زیبایی و بهداشت صورت و بدن باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال انجام روش‌های جدیدی برای این امور باشند. با کمی توجه به بهترین سالن های زیبایی در تهران میتوانید میزان درآمدزایی لیزر بدن را با باقی رشته ها بررسی کنید و به سودآور بودن آن ایمان بیاورید.

افرادی که قصد راه‌اندازی کلینیک لیزر و زیبایی را دارند باید شرایط لازم را داشته و مجوزهای مورد نیاز را دریافت نمایند. در واقع مهم‌ترین بخش تأسیس یک کلینیک زیبایی، گرفتن مجوز آن است. علاوه بر این ممکن است سؤالاتی مثل مراحل دریافت مجوز کلینیک زیبایی و لیزر چیست؟ چه مدارکی برای این کار لازم است؟ مزایا داشتن مجوز چیست؟ برای شما وجود داشته باشد. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات اخذ مجوز کلینیک لیزر و ثبت آن می‌پردازیم.

مجوز کلینیک لیزر و زیبایی

مراحل دریافت مجوز کلینیک لیزر و زیبایی

دریافت مجوز کلینیک لیزر و زیبایی برای فعالیت در این حوزه، حائز اهمیت است. شما برای داشتن یک مرکز لیزر باید به‌صورت قانونی اقدام کنید. به همین دلیل لازم است تا مدارک و مجوزهای مورد نیاز را داشته باشید.

دریافت مجوز کلینیک لیزر و راه‌اندازی آن در چند سال اخیر با استقبال زیادی روبه‌رو بوده است. با توجه به درآمد قابل توجهی که این روش زیبایی به همراه دارد، بسیاری از افرادی که به حوزه‌های مراقبت و زیبایی علاقمند و به گرفتن مجوز کلینیک لیزر ترغیب شده‌اند.

گرفتن مجوز مرکز لیزر مستلزم طی کردن مراحل مهمی است که در این بخش به‌صورت کامل نحوه گرفتن مجوز کلینیک زیبایی و لیزر توضیح داده شده است.

گام اول: داشتن شرایط لازم

دریافت مجوز کلینیک لیزر تنها برای افراد خاصی مجاز است. در واقع همه افراد نمی‌توانند این مجوز را دریافت کرده و فعالیت داشته باشند. با توجه به اهمیت کار لیزر و اقدامات مراقبتی مهمی که دارد، فقط افراد تحصیلکرده در حوزه پزشکی و پیراپزشکی می‌توانند مدرک آن را اخذ کنند؛ بنابراین درصورتی‌که این مدارک را ندارید نمی‌توانید در این حوزه فعالیت داشته باشید.

گام دوم: یافتن آموزشگاه مناسب

در گام بعدی شما باید یک آموزشگاه معتبر برای آموزش لیزر پیدا کنید. بسیاری از آموزشگاه‌ها وجود دارد که دوره‌های کار با لیزر با آموزش می‌دهند. اما آنچه که در این مورد اهمیت دارد، ارائه مدرک از طرف آموزشگاه است. در واقع آموزشگاه باید پس از پایان دوره آموزشی به شما مدرک لیزر داده تا بتوانید در این حوزه فعالیت کنید.

وجود اساتید مجرب در آموزشگاه که مباحث مربوط به لیزر و همچنین اقدامات زیبایی را آموزش دهند بسیار مهم است. شما از این طریق می‌توانید صفر تا صد کار با دستگاه‌ها و نکات مهم را یاد بگیرید؛ بنابراین در این رابطه تحقیقات لازم را انجام داده تا بتوانید یک آموزشگاه معتبر را بیابید.

گام سوم: جمع‌آوری مدارک

در این مرحله باید مدارک لازم را جمع‌آوری کرده و به سازمان ثبت کشور، ارسال نمایید. در واقع شما باید تقاضانامه، فیلدهای درخواست و باقی مدارک را تکمیل کنید. اگر تخصص لازم برای انجام این امور را ندارید ممکن است، کمی دشوار باشد.

برای جمع‌آوری مدارک، در صورت نیاز می‌توانید از افراد متخصص و کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. پس از انجام این امور و اگر ایرادی در مدارک و روال کار وجود نداشته باشد، مجوز فعالیت به شما داده می‌شود.

دریافت مجوز کلینیک لیزر

نکات مهم برای ثبت کلینیک لیزر و زیبایی

شما برای ثبت کلینیک لیزر و مؤسسه زیبایی باید به مواردی دقت داشته باشید تا روال کار سریع‌تر و بدون بروز مشکل انجام شود. این نکات شامل موارد زیر است:

  1. یک نام برای کلینیک خود انتخاب کنید؛ انتخاب نام کلینیک باید مطابق با قوانین ثبت شرکت‌های تجاری و غیرتجاری باشد و سپس به تأیید برسد.
  2. در جمع‌آوری مدارک دقت کنید؛ جمع‌آوری مدارک و کامل بودن آنها از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است که از افراد خبره در این کار کمک بگیرید.
  3. گواهی صادر شده برای فعالیت مربوط به انجام خدمات لیزر است؛ شما نمی‌توانید پس از دریافت مجوز کلینیک لیزر، دارو تجویز کنید.
  4. ثبت مؤسسه زیبایی و لیزر نشان‌دهنده فعالیت قانونی است؛ این موضوع باعث می‌شود تا تمایل مشتریان برای مراجعه به این مؤسسه افزایش یابد.

نحوه زدن کلینیک زیبایی

مدارک مهم برای ثبت کلینیک لیزر موهای زائد

شما برای ثبت کلینیک باید مدارک لازم را ارائه کنید. به این نکته دقت داشته باشید که مدارک بدون کم و کاست جمع‌آوری شوند. مدارک مهم برای ثبت کلینیک لیزر موهای زائد شامل موارد زیر می‌شود:

  • فراهم کردن صورت‌جلسه
  • حضور دو شخص حقیقی و حقوقی به‌عنوان مؤسسان کلینیک لیزر
  • مدارک برای مشخص کردن حق امضا
  • دو فرم تکمیلی اظهارنامه
  • شناسنامه و کارت ملی یکی از اعضای حقیقی
  • آدرس دقیق به همراه کد پستی کلینیک
  • شماره تلفن ثابت و همراه مدیرعامل کلینیک لیزر
  • تعیین سهم شرکا
  • تعیین نقش و مسئولیت اعضای مدیریت
  • برگه وکالت‌نامه یا کپی برابر اصل متقاضیان
  • برگه قیم‌نامه یا کپی برابر اصل آن

مجوز کلینیک لیزر

مزایای داشتن مجوز کلینیک لیزر

دریافت مجوز کلینیک لیزر ممکن است پیچیدگی‌های داشته باشد و زمان زیادی را صرف کند. اما مزایایی که ثبت کلینیک و فعالیت آن با داشتن مجوز دارد، باعث می‌شود تا شما برای دریافت آن ترغیب شوید.

فعالیت کردن در این حوزه بدون داشتن مجوز ممکن است عواقب زیادی داشته باشد. از جمله این موارد می‌توان به شکایت کردن مشتریان، جلوگیری از ادامه فعالیت و ... نام برد. در زیر مزایای داشتن مجوز کلینیک لیزر بیان شده است.

فعالیت قانونی

شما با داشتن مجوز مرکز لیزر یا مؤسسه زیبایی می‌توانید فعالیت قانونی داشته باشید. این کار باعث کاهش مشکلاتی مانند دریافت پروانه، سوءاستفاده کلاهبرداران، ضرر و زیان و ... می‌شود. در واقع زمانی که فعالیت شما به‌صورت قانونی باشد، با بروز مشکل شما می‌توانید پیگیری‌های قانونی را انجام دهید.

جذب مشتریان بیشتر

با توجه به اینکه کلاهبرداری‌ها در حوزه زیبایی روزبه‌روز در حال افزایش است، مردم به دنبال کلینیک‌ها و مراکز معتبر برای انجام خدمات زیبایی خود هستند. از این رو اگر کلینیک شما مجوز قانونی داشته باشد، مشتریان با اطمینان خاطر مراجعه خواهند کرد. این موضوع سبب جذب بیشتر مشتریان به دلیل اعتماد آنها می‌شود.

بازاریابی و تبلیغات بهتر

بازاریابی و تبلیغات یکی از کارهایی است که در افزایش درآمد کسب و کارها تأثیر زیادی دارد. درصورتی‌که فعالیت کلینیک شما قانونی باشد، می‌توانید از طریق شهرداری یا صدا و سیما، کسب و کار خود را تبلیغ کنید. برای مثال بیلبوردهای تبلیغاتی را در مراکز مهم شهر قرار دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مانی قلی‌پور IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    سلام ؛ از اینکه مطالب شما ساده و مفید بود ممنونم و مدرک تحصیلی مهندسی پزشکی می‌تونه اقدام کنه برای تأسیس کلینیک لیزر و مو ؟؟