چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 351268

سیستم‌های EHR سلامت روان به سازمان‌ها در سراسر جهان کمک می‌کنند تا مراقبت‌های جامع را بهتر ارائه دهند و در عین حال کیفیت زندگی را برای بیماران خود بهبود بخشند.

7 مزیت پرونده الکترونیک برای سلامت روان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث تک این مقاله به تعریف سیستم EHR سلامت روان و 7 مزیت آن می پردازد.

سیستم EHR سلامت روان چیست؟

سیستم EHR سلامت روان یک پرونده الکترونیک سلامت است که برای جمع آوری و ذخیره داده های بیمار استفاده می شود. پزشکان از نرم افزار EHR سلامت روان برای تصمیم گیری در مورد درمان استفاده می کنند و مدیران و سایر اعضای تیم مراقبت های بهداشتی به آنها کمک می کنند تا مراقبت های بهتری ارائه دهند.

علاوه بر ارائه اطلاعات حیاتی در مورد وضعیت بیمار، سیستم های EHR سلامت روان نیز می توانند به مدیریت هزینه مراقبت و بهبود کیفیت کلی مراقبت کمک کنند.

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند

آمار مالی پرونده الکترونیک برای سلامت روان

تحقیقات گراند ویو بیان می کند که بازار جهانی EHR تا سال 2030 به 38.5 میلیارد دلار خواهد رسید که با CAGR 4 درصد از سال 2022 افزایش می یابد.
در سال 2021، بخش بیمارستان با سهم درآمد بیش از 0 درصد بر بازار پرونده الکترونیک سلامت (EHR) تسلط داشت.


در اینجا 7 مزیت سیستم های EHR سلامت روان آورده شده است:

1. ارتباط بهتر پزشک با بیمار و بالعکس

با یک سیستم EHR، ارائه دهندگان می توانند در زمان واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند اطلاعات مربوط به بیمار را به اشتراک بگذارند و بر اساس به روزترین اطلاعات تصمیم گیری کنند.

علاوه بر این، بیماران و خانواده های آنها می توانند به راحتی به سوابق پزشکی خود با EHR دسترسی داشته باشند.

2. هماهنگی مراقبت های پیشرفته

هماهنگی مراقبت جزء مهم مدیریت سلامت بیمار است. با کمک به بیماران در دریافت مراقبت های مناسب در زمان مناسب، نرخ بستری مجدد، بستری شدن در بیمارستان و هزینه های کلی را کاهش می دهد.

EHR های هماهنگ به ارائه دهندگان کمک می کند تا کارایی را بهبود بخشند و تمام نیازهای بیماران را برآورده کنند.

3. بهبود مراقبت از بیمار

با یک سیستم EHR سلامت روان، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند مراقبت شخصی تری را به بیماران خود ارائه دهند و کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشند.علاوه بر این، آنها می توانند با آنها در مورد برنامه های درمانی خود ارتباط برقرار کنند، قرار ملاقات ها را برنامه ریزی کنند و مراقبت ها را در چندین ارائه دهنده هماهنگ کنند.

4. افزایش جمع آوری داده ها

سیستم های سلامت روان EHR را می توان برای جمع آوری داده های بیشتر برای تحقیق و تجزیه و تحلیل استفاده کرد. و با داده‌های بیشتر جمع‌آوری‌شده توسط سیستم‌های EHR سلامت روان، محققان اطلاعات بیشتری در مورد بیماران خود برای ایجاد درمان‌های بهتر خواهند داشت.علاوه بر این، آنها همیشه به این اطلاعات دسترسی خواهند داشت، بنابراین می توانند در صورت لزوم به آن مراجعه کنند.

5. افزایش امنیت

امنیت یک جنبه مهم از هر سیستم EHR است. تضمین امنیت به محافظت از سازمان در برابر مسائل حقوقی احتمالی که ممکن است به دلیل فقدان پادمان‌ها در سیستم ایجاد شود، کمک می‌کند.

با یک سیستم EHR قوی،ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند این اعتماد را به دست آورند و در عین حال اطلاعات را ایمن نگه دارند.

6. گردش کار ساده

با یک سیستم EHR، ارائه دهندگان می توانند گردش کار خود را با ساده کردن ارتباطات بین کارکنان و هماهنگ کردن خدمات کارآمدتر بهبود بخشند. این بدان معناست که زمان کمتری صرف کارهای اداری و زمان بیشتری برای ارائه مراقبت مستقیم از بیمار می شود.

علاوه بر این، ارائه دهندگان ممکن است زمان کمتری را برای رسیدگی به مطالبات بیمه و صورتحساب صرف کنند. آنها می توانند به جای پر کردن دستی فرم ها، اطلاعات را مستقیماً در یک سیستم الکترونیکی ارسال کنند.

7. تصمیمات آگاهانه به موقع

سیستم های سلامت روان EHR برای کمک به تصمیم گیری پزشکان، درمانگران و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در هنگام درمان بیماران طراحی شده اند.این می تواند هر چیزی از تشخیص، تجویز دارو، تعیین وقت و یا تماس با خانواده بیمار باشد.

نتیجه

در حالی که سیستم‌های EHR برای مدیریت عملکرد پزشکی فرد ضروری هستند، نکته کلیدی یافتن نرم‌افزار EHR سلامت روان جامع و متناسب با نیازهای شما است.این هفت مزیت می‌تواند به شما کمک کند از سوابق بیمار نهایت استفاده را ببرید و به اجرای روان‌تر تمرینتان کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha