امروزه یکی از خدمات بسیار پرطرفدار در میان مردم مربوط به کلینیک­های زیبایی است؛ که تعداد مراجعه­کنندگان آن‌ها نیز زیاد است. ­به­دلیل علاقه انسان به کمال­گرایی و زیباشدن خیلی از افراد برای رفع مشکلات مختلف ظاهری مثل لکه‌های پوستی یا چین­وچروک به کلینیک‌های زیبایی می‌روند. البته در این مراکز، خدمات مختلف دیگر مربوط به مو، لیزر، کاشت، تزریق ژل و... ارائه می‌شود و در حالت کلی می‌توان گفت فعالیت­های این مراکز متنوع است.

مدیریت برتر با نرم افزار کلینیک زیبایی!

با توجه به اینکه افراد متقاضی خدمات کلینیکها زیاد است و درخواست هر فرد با دیگری متفاوت است، امکان انجام منظم این فعالیت‌ها برای کارکنان مقداری دشوار به نظر می‌رسد. در نتیجه استفاده از نرم افزار کلینیک زیبایی میتواند با استفاده از جدیدترین تکنولوژیها و فناوریها به بهبود کیفیت ارائه خدمات توسط شما کمک کند و مانع ایجاد سردرگمی برای کارکنان یا مشکلات مالی و هر نوع ایراد مدیریتی در فعالیت‌های مرکز شود.

معرفی نرم افزار کلینیک زیبایی

این نرم افزار یک محصول بسیار پیشرفته است که می‌تواند در مدیریت و بررسی فعالیتهای داخلی کلینیک یا مراکز درمانی مختلف کاربردی باشد. در این نرمافزار که توسط گروه نرم افزاری باستانی طب طراحی شده، امکان ایجاد پرونده برای هر فرد فراهم شده و مسائل مربوط به جلسات مراجعه، تاریخ دقیق و نوبت بیمار در آن ثبت میشود. علاوهبراین امکان مدیریت روابط کارکنان مجموعه با متقاضیان در این برنامه فراهم شده است. امکان ثبت تمام اطلاعات مربوط به فرایند جلسات و خدمات ارائهشده نیز در این نرمافزار وجود دارد.

پس از ثبت سیستمی این اطلاعات بهراحتی میتوان دادهها را در مواقع نیاز استفاده کرد. همچنین این نرمافزار میتواند برای ثبت اطلاعات مالی و حسابداری دریافتکنندگان خدمات نیز کاربردی باشد. تمام اطلاعات مربوط به امور مالی بیماران در نرم افزار حسابداری کلینیک زیبایی ثبت، بررسی و ارزیابی می‌شود. علاوهبراین با مدیریت دقیق این برنامه هر گونه اشتباه در پرداختها به حداقل می‌رسد.

مدیریت برتر با نرم افزار کلینیک زیبایی!

قابلیتهای موجود در نرم افزار کلینیک زیبایی

بسیاری از صاحبان مراکز درمانی بهدنبال استفاده از این برنامه برای بهبود ارائه خدمات خود به کاربران هستند که بهتر است ابتدا با ویژگی‌های این نرمافزار بیشتر آشنا شوند و سپس با خیال راحت آن را تهیه کنند. همچنین ضرورت استفاده از نرمافزار برای کاربران با بررسی این اطلاعات بهطور کامل مشخص میشود.

استفاده آسان

در حالت کلی با شنیدن نام نرمافزار بهصورت ناخودآگاه یک پلتفرم بسیار پیچیده با بخش‌های مختلف در ذهن ما شکل می‌گیرد؛ اما باید بدانید برنامه مدیریت کلینیک زیبایی باستانی طب بهنحوی طراحی شده که استفاده آسانی داشته باشد و همچنین شما میتوانید قبل از استفاده بهطور کامل با کاراییهای آن آشنا شوید. این محصول به زبان فارسی طراحی شده و کارکردن با آن بسیار آسان است و فرایند ثبت اطلاعات متقاضیان در آن در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

امکان تعیین برنامه برای متقاضیان

در کلینیکهای زیبایی برنامهریزی برای نوبتدهی به افراد بهدلیل تعداد زیاد آن‌ها و مراجعه مکرر دشواری‌های خاصی دارد و یک کار تکراری است. علاوهبراین پاسخگویی اپراتور به درخواستهای متقاضیان و تعیین وقت می‌تواند با اشتباهاتی نیز همراه باشد؛ اما وجود نرم افزار کلینیک زیبایی میتواند این مشکلات را رفع کند. این پلتفرم پس از دریافت اطلاعات مراجعهکنندگان میتواند زمان مناسبی برای مراجعه بعدی آن‌ها تعیین کند و مانع ازدحام جمعیت در کلینیک شود.

مدیریت برتر با نرم افزار کلینیک زیبایی!

امکان استفاده در تمام سیستم‌های هوشمند

نرم افزار کلینیک زیبایی میتواند بر روی کامپیوتر، گوشی و تبلت استفاده شود و امکان بررسی فعالیتهای روزانه در خارج از محیط درمانی را برای کارکنان یا صاحبان مرکز فراهم کند. این برنامه می‌تواند پاسخگوی تمام نیاز هر کلینیک باشد.

حفظ اطلاعات در بلندمدت

از ویژگی‌های خاص دیگر این پلتفرم می‌توان به ثبت و نگهداری اطلاعات و پشتیبانگیری روزانه از آنها اشاره کرد. نرمافزار حسابداری میتواند تمام اطلاعات پروندههای مالی متقاضیان را بهصورت محرمانه حفظ کند و بهعنوان یک گنجینه اطلاعات، در مواقع لزوم استفاده از آن‌ها را آسان‌تر کند.

ارائه گزارش مالی دقیق

نرم افزار حسابداری کلینیک زیبایی میتواند تمام پرداختهای روزانه را در یک گزارش مالی کامل برای صاحبان کلینیک ارسال کند. تمام اطلاعات خرید مواد اولیه، درآمد کل بهصورت ماهانه و سالانه، فیش حقوقی کارمندان و سایر امور مالی توسط این نرمافزار و... بهصورت دقیق در اختیار کاربران قرار میگیرد.

مدیریت برتر با نرم افزار کلینیک زیبایی!

ثبت تصویری اطلاعات مراجعان

یک ویژگی جذاب دیگر در پلتفرم کلینیک‌های زیبایی ثبت اطلاعات مراجعه‌کنندگان قبل و بعد از دریافت خدمات درمانی بهصورت تصویری است. نرم افزار کلینیک زیبایی میتواند اطلاعات تصویری خدمات دریافتشده توسط هر شخص را بهصورت دقیق ثبت کند و در هنگام نیاز در اختیار کاربر قرار دهد.

خصوصی سازی برنامه با ویژگی‌های هر کلینیک

این نرمافزار به گونه ای طراحی شده که کاربران می‌توانند آن را مطابق با نیازها، مقررات و خدمات داخلی مرکز خود تنظیم کنند که از این طریق عملکرد پلتفرم خصوصیسازی میشود. علاوهبراین امکانات و ویژگیهای برنامه بهصورت سالانه بهروزرسانی میشود و امکانات و قابلیتهای پیشرفتهتری به آن افزوده میشود.

ارسال پیامک به صورت هوشمند

نرم افزار کلینیک زیبایی این قابلیت را دارد که برای انجام تبلیغات درباره خدمات ارائهشده در مرکز شما کاربردی باشد. به این صورت که شما درباره یک خدمت خاص تخفیف و ویژگی‌های مشخص آن، اطلاعات کافی و جذابی آماده می‌کنید و آن را در برنامه ثبت میکنید. پس از آن نرمافزار میتواند از شماره تلفنها و اطلاعات تماس متقاضیان قبلی برای ارسال پیامک هوشمند استفاده کند؛ بنابراین قابلیت‌های این پلتفرم برای انجام بازاریابی و معرفی خدمات بسیار کاربردی است و باعث افزایش جذب مراجعه‌کننده میشود.

مدیریت برتر با نرم افزار کلینیک زیبایی!

امکان گفتگوی خصوصی با پزشک

این نرم افزار دارای یک بخش اختصاصی است که با عنوان صفحه چت خصوصی با پزشک شناخته میشود و منشی میتواند در این صفحه درباره روند فعالیت‌های مرکز یا سایر اطلاعات مربوط به بیماران با پزشک صحبت کند.

نتیجه‌گیری

کلینیکهای زیبایی جزء محیطهای درمانی بسیار پرمتقاضی هستند و خدمات ارائهشده در این مراکز تنوع زیادی دارد. به همین دلیل وجود یک نرمافزار پیشرفته می‌تواند در برنامهریزی برای فعالیتهای کلینیک کاربردی باشد. این نرمافزارها مطابق با شرایط و نیاز مراکز درمانی داخل کشور طراحی شدهاند و در صورت بروز مشکل بهسرعت میتوان با پشتیبانی آن‌ها تماس گرفت و عیوب احتمالی آنها را رفع کرد. شما میتوانید برای تهیه نرمافزار و استفاده از آن برای مدیریت برتر کلینیک به مجموعه باستانی‌طب مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha