پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 353724

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نقاط مختلف کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا دوشنبه به تناوب برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد با گرد و خاک همراه است.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز و شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر گرم باد رخ می‌دهد و در دامنه‌ها و ارتفاعات وزش باد شدید می‌شود، ادامه داد: از امروز تا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد آسمان صاف و جو به نسبت پایدار هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فردا در شمال خراسان رضوی و شنبه و یکشنبه در مناطقی از شمال غرب شرق و ارتفاعات جنوب شرق بارش‌های پراکنده را انتظار داریم.

نقشینه با بیان اینکه روز دوشنبه در شمال غرب کشور با بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق مواجه هستیم، در رابطه آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: امروز بعد از ظهر در تهران وزش باد شدید و در برخی ساعات باد و گرد و خاک رخ می‌دهد. بیشینه دمای تهران امروز و فردا ۲۴ و شنبه ۲۵ درجه می‌شود و کمینه دما نیز برای مهرآباد ۱۴ درجه پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha