چربی شکم مانند مهمان ناخواسته ای است که بدون اطلاع قبلی می آید و انگار رفتنی هم نیست. به همین راحتی، رها کردن آن کار کمی نیست. رژیم‌های غذایی، ورزش‌ها، همه را امتحان کرده‌اید، اما با این حال سرسختانه در شکم شما نشسته است. آیا چند نوشیدنی صبحگاهی می توانند آن را از بین ببرند؟

طرز تهیه نوشیدنی هایی ساده با آب که چربی شکم را از بین میبرد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از لایف استایل زندگی بدون اجاره در بدن ما، چربی شکم یکی از آن چربی های سفت است که سوزاندن آن به سختی انجام می شود، اما همچنان به آن اضافه می شود. قبل از اینکه بفهمید، دستگیره های عشقی دارید که از بین نمی روند.

ما هرگز متوجه نمی شویم که چه زمانی می رسد در حالی که سوزاندن چربی همیشه ترکیبی از حرکات بدنی و رژیم های غذایی است، باید به خاطر داشته باشید که بخش مایع در رژیم غذایی شما نیز کمک زیادی می کند. به جای نوشیدن آب، این نوشیدنی های صبحگاهی سوزاننده شکم را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید تا تفاوت را مشاهده کنید.

بیشتر بدانید : نوشیدنی هایی که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند

نوشیدنی های صبحگاهی که به چربی سوزی شما کمک می کند:

آب گرم با لیموترش و عسل

این قدیمی ترین ترفند یا نوشیدنی است و میلیون ها نفر به آن قسم میخورند . بیایید صادق باشیم، همه ما در مقطعی از زندگی خود این کار را انجام داده‌ایم، اما احتمالاً به دلایلی متوقف شده‌ایم.


لیمو سرشار از آنتی اکسیدان است. هنگامی که آب نصف لیمو را در آب گرم می‌فشارید، یک لیوان پر از آن آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبرهای پکتین دریافت می‌کنید که نه تنها به چربی سوزی کمک می‌کنند، بلکه سموم را از بدن دفع می‌کنند. برای طعم و مزه و چربی های سالم آن کمی عسل به آن اضافه کنید تا یک نوشیدنی صبحگاهی عالی و آسان داشته باشید. برای بهترین نتیجه حداقل 20 دقیقه قبل از صبحانه آن را با معده خالی بنوشید.

آب زیره

زیره یا جیرا نیازی به معرفی ندارد. این یک ادویه اصلی در تمام خانواده های هندی است که برای طعم دادن به بیشتر غذاهای هندی استفاده می شود. اما آیا می دانستید که این ادویه خواص جادویی نیز دارد؟

زیره دارای مزایای فراوانی است. کالری بسیار کمی دارد، خاصیت سم زدایی دارد، سطح قند خون را در بدن تنظیم می کند، کلسترول بد را کاهش می دهد و منجر به متابولیسم بهتر می شود. با تمام این خصوصیات، وقتی صبح اول صبح یک لیوان آب داغ با زیره می نوشید، بدن شما سریعتر چربی می سوزاند. برای بهترین نتیجه، می توانید 2 تا 3 بار در روز بعد از غذا زیره را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

برای تهیه آب زیره ، باید یک قاشق چای خوری زیره را در یک لیوان آب خیس کنید، صبح آن را بجوشانید و در حالی که داغ است میل کنید. یا می توانید زیره را به مدت 10 تا 15 دقیقه در آب بجوشانید و اگر شب فراموش کردید آن را خیس کنید، آن را صاف کنید و بنوشید. برای طعم بهتر می توانید کمی لیموترش اضافه کنید. این فقط به مزایای این نوشیدنی جادویی صبحگاهی می افزاید.


آب و رازیانه


درست مانند زیره ، رازیانه یا ساونف یک عنصر شگفت انگیز است. رازیانه در واقع برای درمان مشکلات سوء هاضمه و نفخ معده معروف است.

رازیانه منابع غنی آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و فیبرها هستند که همگی به کاهش چربی کمک می کنند. فیبرها به شما کمک می‌کنند برای مدت طولانی‌تری سیر بمانید، که میل شما به خوردن غذاهای ناسالم را کاهش می‌دهد و در نتیجه منجر به کنترل وزن می‌شود. همچنین هنگامی که به طور منظم آب رازیانه می نوشید، سموم را از بدن شما خارج می کند، که منجر به چربی سوزی نیز می شود.

برخلاف زیره ، نیازی به جوشاندن آب رازیانه نیست. کافی است یک قاشق چای خوری رازیانه را یک شب در آب داغ خیس کنید و صبح اول وقت بدون نیاز به گرم کردنِ دوباره آن را بنوشید. برای بهترین نتیجه، می توانید آن را دو تا سه بار در روز مصرف کنید.

آب و دارچین

نفر بعدی در لیست ادویه های فوق العاده، دارچین است. در حالی که می توانید دنیایی از دستور العمل ها را از دارچین تهیه کنید، همچنین می توانید چربی های سرسخت شکم خود را با این نوشیدنی صبحگاهی جادویی از دارچین و آب بسوزانید. به همین دلیل است که بسیاری از مردم دارچین را به چای صبحگاهی معمولی خود نیز ترجیح می دهند.

دارچین با داشتن هزاران فواید سلامتی و خواص ضد میکروبی، یک ماده چربی سوز خوب است. همچنین متابولیسم را افزایش می دهد و سطح انسولین شما را کنترل می کند. برای این دستور می توانید از چوب دارچین کامل یا پودر دارچین استفاده کنید. یک لیوان آب را با یک چوب دارچین یا کمی پودر دارچین حدود 10 دقیقه بجوشانید. بگذارید کمی خنک شود تا ولرم شود. عسل را به آن اضافه کنید و با معده خالی بنوشید. همچنین می توانید آن را بین وعده های غذایی و شب ها قبل از رفتن به رختخواب میل کنید تا بدن شما حتی در هنگام خواب نیز چربی بسوزاند.

آب و زنجبیل

زنجبیل گیاهی است که به عنوان یک ادویه و یک عنصر ضروری در تمام خانواده های هندی کاربرد دارد. در واقع، بسیاری از غذاهای گیاهی وجود دارند که به طور کامل به زنجبیل به عنوان عنصر قهرمان بستگی دارند.

اما زنجبیل چگونه به سوزاندن چربی های شکم کمک می کند؟ زنجبیل سرشار از دو ترکیب به نام‌های زینگرون و شوگاول است که مصرف منظم آن منجر به سوزاندن چربی‌های سرسخت شکم می‌شود. شما همچنین باید به یک رژیم غذایی سالم و مغذی و یک برنامه تمرینی ثابت پایبند باشید تا به نتایج موثر برسید.

به سادگی می توانید یک مقدار زنجبیل را در آب خرد کرده یا رنده کنید و بجوشانید. همچنین می توانید زنجبیل را به چای صبحگاهی معمولی خود اضافه کنید یا کیسه ای از چای زنجبیل را در آب جوش فرو کنید. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از این نوشیدنی بگیرید، به آن شکر اضافه نکنید.

بهترین چیز در مورد همه این نوشیدنی های صبحگاهی این است که آنها بسیار آسان درست می شوند. برای درست کردن یک نوشیدنی صبحگاهی چربی سوز، نیازی به انجام یک روال اضافی 15 یا 30 دقیقه ای ندارید و در کمترین زمان آماده می شوند. برای بهترین نتیجه بهتر است آنها را گرم بنوشید. پس شما کدام را انتخاب می کنید؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرح از ملایر IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    1 0
    ممنون از مطالب خوبتون امیدوارم برای من نتیجه داشته باشد