مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی در حوزه خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت، بازنشستگان و افراد ذینفع تاثیرات قابل توجهی دارند.

بهزیستی و تامین اجتماعی از ارکان تاثیرگذار حمایتی در جامعه هستند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت ۲۵ تیرماه مصادف با روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: ۲۵ تیرماه در تقویم به عنوان «روز بهزیستی و تأمین اجتماعی» نامگذاری شده که در قالب هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گرامی داشته می‌شود. همگان واقف هستند که این دو سازمان در حوزه عملکردی نقش اثرگذاری در خدمات رسانی به بازنشستگان، مددجویان و تمامی افراد تحت پوشش خود دارند؛ بدون شک طی سال‌های گذشته خدماتی که بهزیستی و تامین اجتماعی به آحاد جامعه ارایه دادند توانسته به میزان قابل توجهی از بار مشکلات آنها کاهش دهد.

وی ادامه داد: با توجه به این که قشرهای آسیب پذیر و کم درآمد جامعه از مخاطبان تأمین اجتماعی و بهزیستی هستند، ارائه خدمات درست و به موقع، موجب افزایش امید و رضایتمندی در این گروه‌ها شده و دست‌اندرکاران این دو نهاد برای نیل به این هدف مهم باید بیش از گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ورزند.

ناصحی گفت: بدون تردید این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این دو مجموعه خدماتی است که در جهت تحقق عدالت و خدمت به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد جامعه شکل گرفته‌اند.

براساس گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن گرامیداشت این هفته، برای تمامی تلاشگران و خدمتگزاران در سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha