دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 358265

فعالیت حرفه‌ای بدون داشتن سایت در حوزه تخصصی به مثابه یک فعالیت نامرئی است، چرا که تعداد افرادی که به واسطه نزدیکی محل کار یا زندگیشان و یا تجربه قبلی به سراغتان می‌آیند در مقایسه با افرادی که سرچ می‌کنند تقریبا هیچ است. روزانه هزاران نفر با بروز اولین علایم بیماری، صفحه گوگل خود را باز کرده و سرج می‌کنند «بهترین متخصص گوش»، نتیجه چیست؟ تمامی همکاران شما فارغ از تبحرشان لیست می‌شوند و جای شما و توانمندیتان خالیست.

پزشکی در دنیای آنلاین: طراحی و سئو سایت پزشکی

اصول طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی با توجه به نیازهای بیماران و پزشکان فرآیندی چند مرحله‌ای است. در ادامه به برخی از اصول اختصاصی طراحی سایت پزشکی اشاره می‌کنیم که می‌تواند موجب بهبود تجربه کاربری، افزایش اعتماد و تعامل بین بیماران و پزشکان شود:

  • طراحی رابط کاربری (UI): طراحی رابط کاربری سایت باید بسیار ساده و کاربرپسند باشد. همجنین طراحی رابط کاربری سایت باید بهینه شده باشد تا بیماران بتوانند با سرعت و سهولت محتوای مدنظر خود را پیدا کنند.
  • طراحی تخصصی: وبسایت پزشکی باید با توجه به نیازهای مراجعه کنندگان به خدمات پزشکی طراحی شود. در طراحی سایت، لازم است محتوا و بخش های مرتبط برای پزشکان و بیماران جداگانه طراحی و ارائه شود.
  • بهینه سازی جهت بهترین تجربه کاربری: هرچقدر سایت پزشکی تعداد بیشتری از کاربران را پوشش دهد و خدمات ارائه دهد، قابلیت این را دارد که تجربه کاربری خوب و بی نقصی را برای کاربران به ارمغان آورد.
  • طراحی یکپارچه وبسایت: حفظ هماهنگی بین بخش های مختلف وبسایت از جمله ساختار لیست منوی اصلی و زیر منو باید به نحوی طراحی شوند که بیماران بتوانند با سرعت و سهولت به لینک مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
  • تأکید بر توضیحات دقیق راجع به خدمات پزشکی: توضیحات دقیق راجع به خدمات پزشکی بر اعتماد و حفظ کاربران تاثیرگذار است.
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو: برای جذب ترافیک رایگان، وبسایت باید جایگاه خوبی در موتورهای جستجو پیدا کند. با بهینه سازی صحیح سایت پزشکی برای موتورهای جستجو، فراتر از رقبا در سئو، بهترین تجربه کاربری را پیشنهاد می‌دهید.

پزشکی در دنیای آنلاین: طراحی و سئو سایت پزشکی

در دنیای امروز داشتن سایت تخصصی برای ارائه خدمات پزشکی لازم است اما صرف داشتن آن کافی نیست. فرض کنید کاربری پس از بروز علام گوش درد، صفحه گوگل خود را باز کند و در حالی که به خود می‌پیچد سرچ کند متخصص گوش، این بار نتیجه چیست؟ لیستی از متخصصین و فوق تخصصین گوش، حلق و بینی بر روی صفحه ظاهر می‌شود که قطعا کاربر یکی از همان موارد اول را انتخاب می‌کند. پس اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم حضور شما در صفحات دو، سه و بیشتر هیچ فرقی با عدم حضورتان ندارد چرا که کاربر هیچوقت به سراغتان نمی‌آید.

به همین دلیل ضروری است که بر بهینه سازی صفحات خود کار کنید تا حضورتان در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را تجربه کنید.

اصول سئو در سایت پزشکی

  • اشتراک گذاری تجربیات: خودتان را به عنوان بیمار یا فردی که درخواست خدمات زیبایی دارد قرار دهید، چه چیزی بیشتر از دیدن تجربیات و نمونه‌های واقعی اعتماد شما رو جلب می‌کند. به طور مثال اگر دندانپزشک هستید از عکس‌های قبل و بعد ترمیمی خود غافل نشوید چرا که تاثیر زیادی بر جلب اعتماد مخاطب می‌گذارد.
  • اعتبار نویسنده: غالب افراد پس از خواندن یک مطلب عمومی مانند آموزش باز کردن قفل در، نام نویسنده و توضیحات مربوط به آن برایشان اهمیتی ندارد اما در مطالب پزشکی اینکه چه کسی نویسنده باشد و چه تخصصی داشته باشد بر اعتبار مطلب تاثیرگذار است. اساسا افراد زمانی یک مطلب حوزه پزشکی و درمانی را جدی می‌گیرند و به آن اعتماد می‌کنند که توسط پزشک یا کارشناس متخصص نوشته شده باشد.
  • واقعی باشید! یک فیلم ساده از محیط درمانی شما بسیار تاثیرگذار تر از فیلم‌هایی که از کانال‌های مختلف مانند یوتیوب دانلود می‌کنید است. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوهای کوتاهی از محل کار، پرسنل و پروسه درمان در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهید.
  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط: از کلمات کلیدی تخصصی استفاده کنید. برای اینکه رتبه بهتری از جستجوی کاربران داشته باشید و افراد راحت‌تر بتوانند به خدماتتان دسترسی پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم کامات کلیدی را خرد کنید و برای هر کدام مقاله جداگانه‌ای بنویسید. به طور مثال برای یک سایت تخصصی دندانپزشکی لازم است برای هر کلمه کلیدی تخصصی مانند هزینه عصب کشی دندان نیش، مراحل عصب کشی دندان نیش و ... جداگانه محتوا تولید کنید.
  • برندسازی: حتما اقداماتی با محوریت برندسازی و حضورتان در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید تا کاربران پیش از مراجعه فیزیکی شما را بشناسند.

پزشکی در دنیای آنلاین: طراحی و سئو سایت پزشکی

شرکت دیجتال مارکتینگ شمس

شرکت دیجیتال مارکتینگ شمس شرکتی پیشرو است که برای بهبود عملکرد کسب و کارها از ابزارهای مدرن و نوآورانه استفاده می‌کند. تیم متخصص شمس با دانشی به روز متناسب با اهداف شما استراتژی‌های مختلفی را اجرا و به کسب و کارها کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در فضای آنلاین نمایان شوند و در نتیجه فروش و درآمد خود را افزایش دهند. به دلیل اجرای تیمی پروژه‌ها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شمس می‌توانید آینده‌ای که رویای کسب و کارتان است را تجربه کنید. به طور کلی خدمات ما شامل طراحی برندینگ، تبلیغات آنلاین، بازاریابی و تولید محتوا، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت و مدیریت شبکه‌های اجتماعی است.

سئو و طراحی اختصاصی سایت پزشکی در شمس

در مجموعه شمس جای خالی حضورتان را با طراحی اختصاصی سایت برای نمایش تخصصتان پر می‌کنیم. طراحی کلیه بخش‌های سایت پزشکی در شمس به صورت اختصاصی انجام می‌شود. بدین صورت که جزئیات سایت طبق مجموعه درمانی شما طراحی می‌شود. همچنین محتوا همواره متناسب با جدیدترین فعالیت‌ها و پروسه درمانیتان توسط کارشناسان تولید محتوا به روز نگه داشته می‌شود. البته تولید محتوا می‌تواند توسط کادر خودتان تکمیل و منتشر شود اما در صورت تمایل تیم تولید محتوای شمس با اطلاعات به روز و آگاه نسبت به حوزه فعالیتتان می‌تواند مسئولیت بخش تولید محتوا را نیز برعهده گیرد.

تمایز طراحی سایت با شمس

ضرورت داشتن سایت اختصاصی به عنوان مقدمه حضورتان در میدان رقابت توضیح داده شد. قدم بعدی این است که جایگاهی برای خود در این میدان بسازید. پیشنهاد ما این است که به 5 دلیل از خدمات طراحی سایت شمس استفاده کنید:

  1. محتوای متفاوت و به روز: ارائه محتوای به روز و منحصر به فرد تیم شمس که برای جذب کاربران جدید و حفظ کاربران فعلی ضروری است.
  2. کلمات کلیدی اختصاصی: نتیجه استفاده از کلمات کلیدی تخصصی، دقیق و مرتبط با حوزه پزشکی و خدمات درمانی توسط تیم سئو شمس باعث افزایش بازدید و بهبود رتبه در موتورهای جستجو می‌شود.
  3. استفاده از فناوری‌های جدید: استفاده از فیلم، تصاویر با کیفیت، محتوای آموزشی خلاقانه، معرفی اپلیکیشن‌های کاربردی مرتبط و ... توسط تیم تولید محتوای شمس که در جذب بازدید کاربران موثر است.
  4. ارائه تجربه کاربری بهینه: علاوه بر استفاده از تکنولوژی‌های به روز، تمرکز بر روی بهترین نسخه تجربه کاربری در مرکز توجه تیم ماست.
  5. به روزرسانی منظم وبسایت: به روزرسانی منظم وبسایت در بخش محتوا، طراحی و فنی تیم ما باعث رشد و پیشرفتتان نسبت به رقبا در سئو و جذب بازدیدکنندگان می‌شود.

تمایز سئو سایت با شمس

شناخت دقیق مشتریان هدف، تولید محتوای خلاقانه، ارائه خدمات متمایز و بهبود تجربه کاربری مجموعه اقداماتی است که شمس برای همکاری با شما در نظر گرفته است. سایتی با محتوای مفید و کاربر پسند که در صفحه اول نتایج جایگاه داشته باشد، دستاوردی است که از همکاری با شمس برای شما می‌ماند. از جمله اقدامات سئو ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تولید محتوای با کیفیت: تیم شمس با ارائه محتوای خلاقانه، با کیفیت و متفاوت با سایر رقبا که جذابیت لازم برای مخاطب داشته باشد، می‌تواند به افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه در موتورهای جستجو کمک کند.
  2. تجربه کافی و تخصص لازم: کار با شرکتی که تخصص لازم در حوزه سئو داشته باشد می‌تواند به بهبود رتبه سایتتان در صفحه نتایج موتور جستجو کمک کند اما مسئله‌ای که می‌تواند در میدان رقابت به سرعت طی شدن روند افزایش بازدیدتان کمک کند، همکاری با شرکتی است که تجربه پروژه و سایت‌های پزشکی داشته باشد. آژانس تبلیغاتی شمس، تجربه کافی و تخصص لازم را دارد.
  3. به کارگیری استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ: استفاده از استراتژی دیجیتال مارکتینگ مثل تبلیغات اینترنتی و تولید محتوای سئو محور باعث جذب بیشتر کاربران و افزایش رتبه در موتورهای جستجو شده است.
  4. ارائه خدمات گسترده و متفاوت: ارائه خدمات متنوع به منظور پاسخگویی به نیاز سئو سایتتان مانند بهبود سرعت بارگذاری سایت، تبدیل بازدیدکنندگان به مخاطبان دائمی و ... را با همکاری با شمس تجربه می‌کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha