روزانه چند عدد از تارهای موی شما می‌ریزد؟ اگر ریزش موهای شما بیش از 100 عدد در روز است، به این معناست که شما ریزش مو دارید و حتما برای درمان آن باید اقدام کنید. ریزش مو دلایل مختلفی دارد و با در نظر گرفتن علت بروز آن، درمان لازم باید صورت گیرد. یکی از مهم‌ترین دلایل ریزش مو، کمبودهای تغذیه‌ای است. به منظور جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد مو، یکی از بهترین مکمل‌های موجود در داروخانه‌ها، قرص هیرویت است. آیا می‌دانید قرص هیرویت اصل ایرانی است یا خارجی؟ تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چیست؟

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

قرص هیرویت چیست؟

قرص هیرویت یکی از قرص‌های تقویت کننده و ضد ریزش مو است که ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیاری را شامل شده و به داشتن موهای پرپشت و درخشان کمک می‌کند. کپسول هیرویت به واسطه غنی بودن از ترکیبات مغذی به تقویت ساختار فولیکول‌های مو کمک کرده و ریزش مو را درمان می‌کند. کلیه افراد بالای 16 سال چه خانم و چه آقا می‌توانند از قرص هیرویت هلث اید استفاده کنند. تقویت سیستم ایمنی و کمک به تسریع بهبود زخم‌ها از دیگر مزایای استفاده از این قرص است. مصرف قرص هیرویت به افراد زیر پیشنهاد می‌شود:

  • مبتلایان به ریزش مو به دلیل کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • افراد با موهای ضعیف و شکننده
  • اشخاص با پوست سر خشک
  • افرادی که به دلیل مصرف داروهای اضطراب و افسردگی دچار ریزش مو هستند.

همچنین با هدف افزایش سلامت پوست نیز می‌توانید از قرص هیرویت استفاده کنید زیرا معمولا مواد مغذی لازم برای سلامت مو و پوست یکسان هستند و همه آنها در کپسول هیرویت وجود دارند. این قرص حتی برای افراد مبتلا به سلیاک یا عدم تحمل لاکتوز نیز منع مصرف ندارد. اما تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چیست؟

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

در مورد تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که این قرص فقط 1 نوع دارد و این یک نوع هم در حال حاضر در کشور خودمان یعنی ایران در شرکت امید پارسینا دماوند تولید شده اما تحت لیسانس هلث اید انگلستان است. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که امتیاز تولید کپسول Hairvit توسط شرکت امید پارسینا دماوند از شرکت Health Aid انگلستان خریداری شده است.

قرص هیرویت ایرانی به طور دقیق حاوی همان ترکیباتی است که در قرص هیرویت هلث اید اصل وجود دارد. پس دقیقا همان کیفیت را داراست و در رویش موها و جلوگیری از ریزش مو همان تاثیر را بر جای می‌گذارد. با توجه به آنچه گفته شد؛ بنابراین لازم نیست ذهن خود را درگیر تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی کنید. قرص هیرویت در داروخانه‌ها فقط یک نوع دارد که ایرانی بوده و تحت لیسانس انگلستان است.

قرص هیرویت اصل

نحوه تشخیص قرص هیرویت اصل

اطلاعات لازم را در مورد تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی به شما ارائه کردیم اما همچنان شاید بپرسید کپسول هیرویت اصل را چگونه می‌توان تشخیص داد؟ برای اینکه قرص هیرویت اصل بخرید، فقط کافیست تا خرید خود را از داروخانه‌های معتبر در سراسر کشور انجام دهید. خرید از داروخانه خیال شما را از بابت اصل بودن کالاها راحت خواهد کرد. همچنین یک راه مطمئن دیگر آن است که بارکد اصالت قرص هیرویت را در سایت یا اپلیکیشن تی‌ تک چک کنید.

ترکیبات موجود در قرص هیرویت اصل

تا به اینجا دانستید که تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی در واقع هیچ مورد خاصی نیست چراکه کپسول Hairvit در حال حاضر در کشور ما فقط یک نوع دارد. قرص هیرویت اصل ترکیبات زیر را شامل می‌شود:

  • ویتامین‌ها: B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9، B12
  • مواد معدنی: آهن، زینک (روی)
  • اسیدهای آمینه: ال سیستئین و متیونین

همچنین ترکیبات دیگری همچون پودر ژلاتین، مخمر، کولین بیتارات، پارا آمینو بنزوئیک اسید و ... نیز در کپسول هیرویت هلث اید به کار رفته است. بسته‌بندی هیرویت 30 عددی است و در واقع 30 عدد سافت ژل (کپسول ژلاتینی) در آن وجود دارد.

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

قرص هیرویت را چگونه مصرف کنیم؟ حالا می‌دانید که تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی هیچ نکته خاصی نیست و قرص هیرویت فقط یک مدل در بازار دارد. طبق توصیه شرکت سازنده، کپسول Hairvit اصل را روزانه 1 عدد همراه با صبحانه مورد استفاده قرار دهید. البته هیچ نوع منع مصرفی برای این مکمل در کنار وعده‌های دیگر غذایی یعنی ناهار و شام یا زمان‌های دیگر عنوان نشده است. اما از آنجایی که این قرص حاوی ویتامین‌هایی مثل ویتامین‌های گروه B است، احتمالا به هنگام صبح و در کنار وعده صبحانه جذب بهتری در بدن خواهد داشت.

تاثیر قرص هیرویت در جلوگیری از ریزش مو

قرص هیرویت اصل را از کجا بخریم؟

در این مقاله کلیه اطلاعات لازم در مورد تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی را برای شما شرح دادیم. در پایان به شما پیشنهاد می‌دهیم که اگر به دنبال خرید قرص هیرویت اصل همراه با تخفیف بسیار عالی هستید، خرید خود را از داروخانه آنلاین مثبت سبز انجام دهید. خرید کپسول هیرویت از داروخانه نیاز به نسخه پزشک ندارد و به صورت اینترنتی هم می‌توانید آن را تهیه نمایید. شما تجربه استفاده از قرص هیرویت را دارید؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha