مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: خدمات و زحمات اورژانس اجتماعی و خصوصاً پیگیرهای دلسوزانه، مددکارانه و مستمر ایشان به ممانعت از بروز بحران‌های اجتماعی کمک می‌کند.

تاثیر خدمات اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، نرجس بختیارخلج در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی شهدای دولت‌آباد تهران، به تشریح موازین امور رسیدگی سازمان بهزیستی پرداخت و اظهارکرد: با توجهی که دولت به مسائل خانواده و زنان دارد این حوزه در بخش‌های مختلف به‌صورت ساختار نظام‌یافته‌ای نقش‌آفرینی کرده و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه ستادی، استانی‌ و معاونت‌های وزارتخانه فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی حوزه زنان و خانواده به‌عنوان جایگاهی فرابخشی؛ رصد، کمک به سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی‌ها و راهبری مجموعه‌های مختلف و مطالبه‌گری در این حوزه است، گفت: عمده تلاش در راستای تعالی حوزه زنان؛ تشکیل، تحکیم، تعالی خانواده و همچنین تولد و پرورش نسل آینده کشور است.

بختیارخلج ‌به مهم‌ترین چالش حوزه زنان اشاره کرد و افزود: به لحاظ خدماتی که به جامعه زنان در کشورمان ارائه می‌شود، تلاش شده هر آنچه مهم است در جهت کرامت انسانی و تکریم بانوان مدنظر قرار گیرد اما در شرایطی که با سرعت تغییرات اجتماعی و بالطبع تغییر اولویت‌بندی‌ها و مسائل جدید مواجه می‌شویم، مسئولیت ما بیشتر می‌شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: نیاز است مجموعه‌های مختلف هم‌گرا و هم‌افزا روی مسائل مهم متمرکز شوند و قبل از اینکه مشکلات و مسائل به بحران تبدیل شوند، بررسی و رفع شوند.

وی تأکید کرد: خدمات و زحمات اورژانس اجتماعی و خصوصاً پیگیرهای دلسوزانه، مددکارانه و مستمر ایشان به ممانعت از بروز بحران‌های اجتماعی کمک می‌کند.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بختیارخلج در خاتمه خاطرنشان کرد: در مجموعه‌های وابسته به سازمان بهزیستی، همکاران دلسوزی داریم که زحمات بسیاری می‌کشند و با هموطنان مستضعف و نیازمندِ کمک در ارتباطند لذا سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مدون برای آرامش این مجموعه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha