رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بیمارستان های دولتی به عنوان مامن و پناهگاه مردم در مشکلات اقتصادی کشور یاد کرد.

تخفیف ۱۵۰۰ میلیاردی بزرگ ترین بیمارستان کشور به بیماران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، حسین قناعتی، در نشست هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، عملکرد بیمارستان‌های دانشگاه را در کاهش پرداخت از جیب مردم مؤثر دانست و افزود: عملکرد بیمارستان امام خمینی (ره) به تنهایی سالی ۱۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت از جیب مردم را کاهش داده و مرکز قلب تهران و دیگر مراکز دانشگاه نیز با دریافت حداقل هزینه‌های درمان، به پناهگاهی برای مردم در این شرایط اقتصادی تبدیل شده است.

وی، راه اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی و بیمارستان حکیم را نمونه‌ای از موفقیت‌های دانشگاه دانست و گفت: تا پایان امسال بیمارستان اسلامشهر نیز که بیش از ۲۰ سال مراحل ساخت آن متوقف شده بود، راه اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به برنامه‌های حوزه پیشگیری و بهداشت، افزود: با توجه به تاکید رهبری در گسترش نظام شبکه، ساخت مراکز جامع سلامت را در دستور کار قرار داده ایم. فعالیت در عرصه بهداشت، این امکان را فراهم می‌کند که با صرف حداقل بودجه به اثربخشی بالایی برسیم.

قناعتی با بیان اینکه کارهای بزرگی در زمینه آموزشی، پژوهشی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است، گفت: دانشگاه در این دو سال روند صعودی خود را حفظ کرده و نمونه آن عملکرد مراکز مختلف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha