چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 361592

امروزه محصولات مراقبت از مو با نام ها و برندهای مختلفی در بازار موجود است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. یکی از این محصولات اسپری دوفاز مو است که از ترکیب آب و سیلیکون تهیه شد. به همین خاطر است که قبل استفاده از آن باید خوب تکان داد تا این دو قسمت با هم ترکیب شوند.اسپری دو فاز مو یک محصول آرایشی است که برای مراقبت از مو و بهبود وضعیت آن استفاده می شود. عمل دو فازی علاوه بر تاثیر قدرتمندی که بر روی مو دارد، برای محافظت از مو در برابر گرمای نور خورشید و گرمای ابزارهای حالت دهنده مو استفاده می شود.

اسپری دوفاز مو چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که بعد از شستن تمام موها از سشوار برای خشک کردن موهای خود استفاده می کنید، باید بدانید که این دستگاه تاثیری زیادی بر روی موهای شما دارد. اگر می خواهید این اثرات را تا حد امکان از بین ببرید، به شما توصیه می کنیم از اسپری های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

اسپری دوفاز مو چیست؟ و چه کاری انجام می دهد؟

یکی از محصولات تقویت کننده مو در بازار آرایش و حالت دهنده اسپری دوفاز مو است. این اسپری حاوی مواد ترمیمی است که موهای آسیب دیده را مانند یک بانداژ نازک می پوشاند.

قبل از استفاده از سشوار یا هر وسیله حرارتی می توان اسپری دو فاز را به موها زد. این اسپری به لطف ترکیبات استفاده شده باعث نرمی و حالت دادن به موها می شود. همچنین استفاده از این محصول به دلیل داشتن فاز مرطوب کننده و مغذی و همچنین سیلیکونی، مواد مغذی را به ریشه موهای آسیب دیده هدایت و از موها در برابر حرارت این دستگاه ها محافظت می کند.

کاربرد اسپری دو فاز مو برای خانم ها و آقایان چیست؟

حال به مهم ترین ویژگی های این محصول اشاره می کنیم:

1- گره موها را باز کرده و شانه زدن آنها را آسان می کند.

با کمک اسپری دو فاز مو می توانید موهای خود را راحت تر شانه کنید و به موهای خود حالت بهتری بدهید. مشکل گره خوردن مو در افرادی که موهای مجعد و وز یا موهای خیلی خشک دارند بیشتر دیده می شود.

2- موها را تغذیه می کند

بسیاری از اسپری ها حاوی مواد مغذی هستند که می توانند در افزایش نرمی مو موثر باشند. به عنوان مثال، روغن آرگان و کراتین هیدرولیز شده به این اسپری اضافه شد تا باعث تغذیه و آبرسانی مو می شود. در این صورت موهای آسیب دیده ترمیم و تارهای مو سلامت از دست رفته خود را بازیابند.

3 - به بهبود مو و زیباتر شدن آن کمک می کند

اسپری دوفاز مو بر روی لایه کوتیکول مو (لایه بیرونی مو) تاثیر می گذارد تا خشکی موها را کاهش دهد و هر چه زیباتر به نظر برسند. نوع و ضخامت موها، جنسیت یا حتی سن شما تغییری روی مواد ندارد. این مواد افزودنی برای بهبود خواص و تقویت و استحکام مو استفاده می شود.

4- موها را نرم و مرطوب می کند

یکی از موثرترین مواد برای مرطوب نگه داشتن موها در این اسپری ها وجود دارد. پس یکی از بزرگترین مزایای آن را می توان نرم کردن مو در نظر گرفت. این محصول را می توانید بعد از دوش گرفتن برای آبرسانی به موهای خشک و آسیب دیده استفاده کنید. اگر موهای شما با استفاده از رنگ مو، مواد سفید کننده یا صاف کننده مو آسیب دید، در استفاده از اسپری دو فاز مو تردید نکنید.

اگر سابقه استفاده زیاد از وسایل حرارتی حالت دهنده مو را دارید پس از استفاده از این محصول، به وضوح می توانید متوجه شوید که موها نرم و لطافت خود را به دست می آورند. به طور خاص، شانه کردن مو آسان تر از همیشه است و موها صاف تر، نرم تر و براق تر می شوند. یک اسپری دو فاز می تواند به تنهایی جایگزین بسیاری از محصولات مراقبت از مو شود. در عین حال تماس اجزای اسپری با پوست سر مشکلی ایجاد نمی کند.

حتی اگر شوره سر دارید، می توانید از این اسپری استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این محصول نیازی به آبکشی و شستن موها ندارد. پس این ویژگی استفاده از آن را راحت تر می کند.

راهنمای طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

هر یک از ما تجربه های خوب و بدی از زمان استفاده ماسک های مختلف یا روغن های مخصوص مو داریم. هر یک از این مواد باید روی موهای خشک یا بلافاصله بعد از حمام و روی موهای مرطوب استفاده شود. یکی از مزایای اسپری دو فاز مو، قابلیت استفاده از آن برای موهای مرطوب و خشک است.

اگر می خواهید آن را روی موهای خیس امتحان کنید، کافی است بعد از دوش گرفتن موهای خود را کمی با حوله خشک کنید. بعد از این مرحله می توانید یک اسپری دو فاز به موهای خود بزنید. در حین انجام این کار دقت کنید که اسپری فقط با ساقه مو تماس داشته باشد و به ریشه مو نرسد.

طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

مراقب باشید در طی این مراحل به هیچ وجه موهای خود را خیس نکنید. با این حال، رطوبت مو به انجام این کار با اسپری دو مرحله ای کمک می کند. پس از انجام تمامی این مراحل، موهای خود را با سشوار خشک کنید و از نتایج آن در کمترین زمان ممکن لذت ببرید.

از این محصول می توانید به عنوان نرم کننده مو نیز کمک بگیرید. این محصول که به عنوان اسپری دو فاز تثبیت کننده مو به بازار عرضه می شود، به شما کمک می کند تا موهای خود را به هر شکلی درآورید و آن را برای مدت طولانی به همان شکل نگه دارید.

هنگام استفاده از این محصول باید مراقب بود که از تماس با زخم یا چشم جلوگیری شود. همچنین در صورت تماس بلافاصله ناحیه آسیب دیده را کاملا با آب شستشو دهید.

فرق سرم مو با اسپری دوفاز چیست؟

در واقع، بسیاری از مردم فکر می کنند که این دو محصول یک ویژگی را دارد و می توان از هر دو برای یک هدف استفاده کرد. سرم مو در واقع یک محصول تقویت کننده است که حاوی مواد مغذی برای مو است؛ بنابراین می توانید در طول هفته با توجه به نیاز موهای خود از سرم مو استفاده کنید.

اما اسپری دو فاز را فقط باید قبل از استفاده از هر وسیله حرارتی مانند سشوار و اتو مو از آن استفاده کنید. استفاده مکرر از اسپری دوفاز در طول هفته به دلیل وجود سیلیکون به موهای شما آسیب می رساند.

آیا استفاده از اسپری دوفاز عوارضی هم دارد؟

حالا که فهمیدید اسپری دو فازی چیست، اجازه دهید به این سوال پاسخ دهیم که اسپری دو فازی چه عوارضی دارد؟ استفاده از اسپری های دوفاز تنها عارضه خاصی ایجاد نخواهد کرد، زیرا از مواد و ترکیبات ویژه مخصوص مو تهیه می شود.

به طور کلی استفاده از این محصول به صاف شدن مو و بهبود کیفیت آن کمک می کند؛ اما مانند هر محصول دیگری، نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است پس از استفاده از اسپری دوفازی، عوارض جانبی موقتی مانند خارش پوست سر را تجربه کنند که پس از مدتی از بین می رود.

یکی دیگر از موارد اسپری دو فاز مو که باید به آن توجه کنید این است که در زمانی که از این محصول استفاده می کنید باید مواظب باشید که روی لباستان نریزد؛ زیرا باعث ایجاد لک می شود.

به خاطر داشته باشید که خشک کردن بیش از حد موها دو بار در روز می تواند باعث تجمع چربی در پوست سر و سنگینی موهای شما شود. برای جلوگیری از این امر، مقدار کمی از آن را به موهای خود بمالید و موهای خود را مرتب بشویید تا چرب نشوید.

انتخاب اسپری دو فاز مناسب برای موهای من

انتخاب اسپری دو فاز مناسب برای موهای من

با توجه به فروش بالای این محصول، نسخه های زیادی از این نمونه در بازار وجود دارد. بهتر است در هنگام خرید به دنبال برندهای محبوب باشید و از دردسر استفاده از محصولات بی کیفیت و ارزان خود را راحت کنید.

فروشگاه های آنلاین متعددی اقدام به فروش اسپری دوفاز مو می کنند که یکی از این فروشگاه ها، سایت روژاس می باشد که با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید کنید. لطفا جهت خرید اسپری دوفاز مو به سایت فروشگاه روژاس به نشانی https://rozhas.com مراجعه نمایید.

وقتی موهای خود را اغلب رنگ می کنید و حالت خشکی به خود می گیرد، به رطوبت بیشتری نیاز دارد. اسپری دوفاز مو با مواد مرغوب و مناسب موهای شما را به بهترین شکل ممکن شاداب خواهد کرد. همچنین با ایجاد یک لایه محافظ بر روی موها به راحتی می توانید از وسایل حرارتی مانند سشوار یا اتوی مو استفاده کنید.

همچنین باید به برچسب روی محصول توجه کنید که برای کدام نوع مو در نظر گرفته شده است. اسپری موی صاف لزوما راه حل مناسبی برای موهای مجعد یا خشک نیست. از سوی دیگر، برخی از برندها محصولات قوی تری برای موهای رنگ شده یا دکلره شده تولید کرده اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha